Simen1 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Morsom var den, men den artikkelen kan da ikke være seriøs. 8146378[/snapback] Den er nok skrevet med en stor porsjon ironi. Solar: Jepp, den må være noen år gammel, men jeg hadde ikke sett den før nå så jeg postet den. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Morsomt. Linux ødelegger dataen og må i tilfelle sendes til reperasjon:D Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Første gang jeg har sett en moderator postet uten å ha søkt. Lenke til kommentar
nree Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 If your son spends more than thirty minutes each day on the computer, he may be using it to DOS other peoples sites. Lenke til kommentar
L.. Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Første gang jeg har sett en moderator postet uten å ha søkt. 8147367[/snapback] Han er medlem i Forumstyret. Han er en GUD på HW forumet, Har lov til alt. Han trenger ikke tenke på slike bagateller. Trodde du viste bedre. Men om min mor hadde lest dette, hadde hun nok trodd jeg var en skurk. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Popular hacker software includes "Comet Cursor", "Bonzi Buddy" and "Flash". If your son has requested a new "processor" from a company called "AMD", this is genuine cause for alarm. AMD is a third-world based company who make inferior, "knock-off" copies of American processor chips. They use child labor extensively in their third world sweatshops, and they deliberately disable the security features that American processor makers, such as Intel, use to prevent hacking. AMD chips are never sold in stores, and you will most likely be told that you have to order them from internet sites. Do not buy this chip! This is one request that you must refuse your son, if you are to have any hope of raising him well. Haha :!: Endret 13. mars 2007 av Matsemann Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Første gang jeg har sett en moderator postet uten å ha søkt. 8147367[/snapback] Ups,. Jeg får spleise trådene da L.. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Bare i USA kunne folk tro slikt. INGEN her i Norge kan tenke sånn?! 5716263[/snapback] Humor, har du hørt om det? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 litt diskriminerene at det står "son" hvorfor akkurat gutter? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Poll I'm scared of hackers because... They help Osama Bin Laden 14% They smell bad 58% alltid vist at amerikanere var dumme! Endret 14. mars 2007 av Bob_mafia Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Hahahahaha..... Tragisk...XD Alle i USA tåler ingen ting jo....=/ Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Oi, er jo "Elite H4XX0R" jeg da Selv om dette er en spøk, så finst det foreldre som er sånn... Tror di vet alt, men egentlig kriminelt dumme. Jeg syns veldig synd i barn som har slike foreldre! Beste må jo være at Linux ble oppfunnet av russeren Linyos Torovoltos før den kalde krigen var slutt. Og er liksom helt ulovlig! Typisk amerikansk at russerene er farlige Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Hyyl, jeg har en AMD prosessor i PC-en min! Enda godt jeg tok til vett og kjøpte Intel sist Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det er fleip da.. Det må det være.. Men for all del, amerikanske foreldre er noe for seg selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå