Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ville kallt det en bag da, ikke veske... 9447347[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8173773[/snapback] Unnskyld meg, men jeg er enig med spiffers. Hva faen skal menn med veske? 9445774[/snapback] Ville du kalt det en bag?! EN BAG?! Det er faen meg dameveske, og mannfolk skal ikke ha sånt. Ekte mannfolk har ikke dameveske. Endret 7. september 2007 av Konnis Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ville kallt det en bag da, ikke veske... 9447347[/snapback] Hvis du har sett den veska på nært hold, så kaller du det ikke en bag Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ville du kalt det en bag?! EN BAG?! Det er faen meg dameveske, og mannfolk skal ikke ha sånt. Ekte mannfolk har ikke dameveske. 9447544[/snapback] Ekte mannfolk går med hva de vill, samme hva du mener.. Men jeg er enig med deg, men folk er forskjellige Hvis du hadde villet gå med veske, så håper jeg virkelig du hadde gjort det.. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Ville kallt det en bag da, ikke veske... 9447347[/snapback] Hvis du har sett den veska på nært hold, så kaller du det ikke en bag 9447580[/snapback] Siden du kan så mye om denne "vesken"... Hvilket merke er det? EDIT: Og av ren nysgjerrighet. Hva vil dere da kalle vedlagte bilde? Nesten helt like i både funksjon og utseende... Endret 7. september 2007 av YvesSaintLaurent Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ikke for og irritere dere mote folk, men jeg synes det ser ut som en bag, eller en veldig stor veske om du vill.. Man får hvertfall ikke den veska inni ett hanskerom på en bil, eller under armen. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 EDIT: Og av ren nysgjerrighet. Hva vil dere da kalle vedlagte bilde? Nesten helt like i både funksjon og utseende... 9447834[/snapback] Veske, aka dameveske. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) EDIT: Og av ren nysgjerrighet. Hva vil dere da kalle vedlagte bilde? Nesten helt like i både funksjon og utseende... 9447834[/snapback] Veske, aka dameveske. 9447879[/snapback] Da synes jeg du kan ta et skippertak i pcen din, kaste den i veggen og ta deg ei bolle, for du har helt og fullstendig feil. Endret 7. september 2007 av YvesSaintLaurent Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Hva har PC'en min med damevesker å gjøre? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Du forstod virkelig ikke hva jeg hintet til? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Nei, jeg skjønte ikke hvorfor du refererte til PCen min nå. Hvis du prøver å hinte til at jeg må mer ut i verden og se hva folk bruker, så må jeg bare si at jeg aldri, ALDRI, har sett en mann bruke med noe slikt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Jeg er enig med Konnis, hadde ikke forundra meg om ei kjerring hadde kommet gående med den dameveska EDIT: Nå ble det stille ja Endret 7. september 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 YSL: etter størrelsen å dømme (litt vanskelig å se) vil jeg si en weekenbag =) Hvem er den fra egentlig, er jeg i nærheten når jeg sier enten Boss eller Mulberry? ;p Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Men, back to topic! Jeg vil se vintermoter Og litt selektivt utvalg hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 De plaggene der så faktisk nesten litt homofil ut. Nå vet ikke jeg hvordan en homo ser ut, men det er sånn jeg ser for meg at en homofil ser ut Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 De plaggene der så faktisk nesten litt homofil ut. Nå vet ikke jeg hvordan en homo ser ut, men det er sånn jeg ser for meg at en homofil ser ut 9448467[/snapback] Homofile ser ut som vanlige menn, få av de gjør stemmen sin lys og er skikkelig femi.. Jeg er ikke homofil, men har flere venner som er det.. Bra folk! Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har ingen nære venner som er det, men jeg kjenner et par. Er ingenting i veien med de nei, menn er menn Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Begynner å legge ut litt bilder jeg da, siden jeg ikke har så mye å gjøre enn å ligge i sengen å syne synd på meg selv (influensa). Enkelt og pent: Før snøen legger seg: Nydelig (minus skoene og skjerfet) Kommer flere utover kvelden Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Er det noen av dere som faktisk kler dere slik som dette? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 7. september 2007 Forfatter Del Skrevet 7. september 2007 Selfølgelig er det det, er ikke alle som går rundt i joggebukse til vanlig Og Eurofag, har du kommet med en eneste positiv eller konstruktiv post i denne kategorien? Hva gjør du her egentlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå