Neophus Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg fortsetter å bli forundret over den tilsynelatende særdeles homofile(eller metro som dere kaller det) og snobbete klesstilen til menn nå til dags. Selv er jeg homo, og de fleste av antrekkene som er til menn foreløpig i denne tråden er for "homo" selv for meg, til og med om jeg bare skal menge meg med andre menn av den feminne arten. Vil også nevne at jeg har klesstil ja, selvom den ivaretar maskuliniteten min. For min del blir det ikke så veldig annerledes enn resten av året, med unntak av mer shorts og åpne sko. Er ikke så redd for kulda i høst og vintermånedene. (beklager til trådstarter for manglende bilder) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 25. april 2007 Forfatter Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Kunne du sagt hva du mener gjør antrekkene homofile? Er det det at de faktisk ser gjennomført ut, eller er det noe annet? Endret 25. april 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
drugis Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 har aldri helt skjønt hva kle har å gjøre med følelser for samme kjønn? men som folk sier, noen av di klærne er litt vel feminine, hvertfall for min smak. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dette antrekket har jeg falt helt for (minus sokkene ) Ikke helt utenkelig at det blir et lite innkjøp etter hvert.. 8150868[/snapback] Dette er et godt eksempel på et homofilt antrekk. Ingen menn med respekt for seg selv vil noen gang finne på å ta på seg noe slikt. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dette antrekket har jeg falt helt for (minus sokkene ) Ikke helt utenkelig at det blir et lite innkjøp etter hvert.. 8150868[/snapback] Dette er et godt eksempel på et homofilt antrekk. Ingen menn med respekt for seg selv vil noen gang finne på å ta på seg noe slikt. 9431645[/snapback] Jeg er ganske forundret over at du mener antrekket er homofilt. Det har liksom aldri falt meg inn at klær har verken følelses- eller sexliv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Dette er et godt eksempel på et homofilt antrekk. Ingen menn med respekt for seg selv vil noen gang finne på å ta på seg noe slikt. 9431645[/snapback] Gratulerer, du kom der med ett av du dummeste utsagnene jeg har hørt Denne tråden burdte døpes om til vinterantrekk nå, evn. lage en egen tråd for det Edit: Fant ut at jeg var trådstarter så gjør om hele tråden nå Endret 5. september 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Dette er et godt eksempel på et homofilt antrekk. Ingen menn med respekt for seg selv vil noen gang finne på å ta på seg noe slikt. 9431645[/snapback] Gratulerer, du kom der med ett av du dummeste utsagnene jeg har hørt Denne tråden burdte døpes om til vinterantrekk nå, evn. lage en egen tråd for det 9433734[/snapback] Ja, det hadde vært spennende å se hva vinterens metroseksuelle moter er. Lenke til kommentar
Flurry Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Ja, det hadde vært spennende å se hva vinterens metroseksuelle moter er. 9433867[/snapback] Om du ikke har noe bedre å komme med, hva gjør du i denne delen av forumet? Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Er ikke denne tråden som sommer klær? Lenke til kommentar
Homme Skrevet 6. september 2007 Forfatter Del Skrevet 6. september 2007 Er ikke denne tråden som sommer klær? 9435902[/snapback] Det var, men som du kanskje har forstått så er sommeren over og vinteren er her Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 For å unngå for mye forvirring bør kanskje tråden hete noe som f.eks. "Post bilder av vinterantrekk (var: post bilder av sommerantrekk)" Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor 8173773[/snapback] Unnskyld meg, men jeg er enig med spiffers. Hva faen skal menn med veske? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er ganske forundret over at du mener antrekket er homofilt. Det har liksom aldri falt meg inn at klær har verken følelses- eller sexliv. 9433569[/snapback] Det kommer vel egentlig ann på hver enkelt person om antrekket er "homofilt". Du blir fort stemplet som homofil, hvis du som gutt traver rundt i byen i kjole... @Konnis Dette bildet du quoter. Jeg har masse veninner med den veska. Ingen mann med respekt for seg selv kan gå med en slik. ikke i mine øyne ivvertfall. Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg er ganske forundret over at du mener antrekket er homofilt. Det har liksom aldri falt meg inn at klær har verken følelses- eller sexliv. 9433569[/snapback] Det kommer vel egentlig ann på hver enkelt person om antrekket er "homofilt". Du blir fort stemplet som homofil, hvis du som gutt traver rundt i byen i kjole... @Konnis Dette bildet du quoter. Jeg har masse veninner med den veska. Ingen mann med respekt for seg selv kan gå med en slik. ikke i mine øyne ivvertfall. 9445813[/snapback] Du ha helt rett i det. Og forklaring er enkel. Ekte menn bærer ikke femi vesker. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Kult at dere slenger ut noen vinterantrekk. Trenger en frakk-ish sak og en vanlig jakke så dette passer bra. Selv om en overkommelig pris for en som lever på studentlånet kanskje blir litt vanskelig i den tråden her. Konnis, Akkurat det samme som jenter. Ha ting i, så man slipper å ha de i lommene. Men akkurat den på bildet hadde blitt i drøyeste laget for meg. Ellers er jeg fan av bagger/vesker. Liker best jordfarger. Eurofag, Hvordan kan du uttale deg om at noen bruker homofile klesplagg når du self har på deg rosa t-skjorte? Endret 7. september 2007 av wrangler Lenke til kommentar
Eurofag Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Kult at dere slenger ut noen vinterantrekk. Trenger en frakk-ish sak og en vanlig jakke så dette passer bra. Selv om en overkommelig pris for en som lever på studentlånet kanskje blir litt vanskelig i den tråden her. Konnis, Akkurat det samme som jenter. Ha ting i, så man slipper å ha de i lommene. Men akkurat den på bildet hadde blitt i drøyeste laget for meg. Ellers er jeg fan av bagger/vesker. 9445832[/snapback] Bag er da greit, men den skal da ikke se ut som en dameveske. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Enig Men en bag betyr ikke Adidas-bag, vel og merke. Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Ville kallt det en bag da, ikke veske... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg MÅ ha shortsen til Hanne!! 8147737[/snapback] har den fleecegenser er tøft! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå