flogieboogie Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Kan anbefale Onkyo TX-SR604E ettersom jeg selv har denne forsterkeren bare i eldre verson, v. 620E. Vant flere priser mot forsterkere i høyere prisklasser. Høyttalere kan jeg anbefale Proson Reality 63 MK2 som fronthøyttalere som jeg også har. Ble utrolig overraska over kraften og dybden 6,5" elementene klarte å bringe! Lenke til kommentar
UnZane Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 vil anbefal og holde deg til vanlige kobber kabler , er ikke no vits og bruker unødvendig med penger på noe du ikke legger merke til , og jeg vil mene at du skal bruke veldig mye penger på høyttaler før du begynner og legge penger inn i kabler til det anlegget der ville jeg ikke brukt mer en 500kr på høyttalerkabler og det er max. 8149313[/snapback] Kunne ikke vært mer uenig.. Ta deg en blindtest, og du merker stor forskjell! Det garanterer jeg deg. Bruk ca 10% av budsjettet på kabler, så får du kabler som holder tritt med anlegget. Sitter selv med hjemmekino til ca. 60 000, og har testet mange forskjellige kabler, både fra reciver og ut, og mellom komponentene, og det er stor forskjell.. Monster lever ikke opp til sitt rykte, så styr unna. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 UnZane: Hva med Bettercables da? Har hørt disse er meget bra til prisen (350kr for 1 meter) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Okay, kan få en Denon 2807 for 6000kr Sånn ca, hvor mange ganger bedre er denne enn Pioneer VSX-1016? Anbefaler dere å kjøpe den? Svar fort takk! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 kabler er viktig det! Men er ikke helt enig med deg om at Monster er dårlig i forhold til andre UnZane Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 - Forsterker: Yamaha RX-V659 - Fronthøytalere: Yamaha NS-777 - Senterhøytaler: Yamaha NS-C444 - Bakhøytalere: Yamaha NS-333 Da er dette bestilt, og skal hentes nå til onsdag! (21. Mars) Håper virkelig dette var ett godt kjøp... Noen som har noen formeninger? Innvendinger? Kom med det! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Jeg hadde Yamaha RX-V630 før, var fornøyd med den så lenge jeg hadde den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå