Gå til innhold

Hvor mye Coca Cola drikker du i uka?

Ca. antall liter  

443 stemmer

1. 1. Ca. antall liter

• Drikker aldri Cola
      131
    • 0,1 - 1,9
      155
    • 2 - 3,9
      57
    • 4 - 5,9
      33
    • 6 - 7,9
      17
    • 8 - 9,9
      11
    • 10 - 14,9
      18
    • 15 - 19,9
      9
    • 20+
      12

Anbefalte innlegg

Coca cola er ikke godt!

Cola Zero eller cola light derimot, det er godt.

8919957[/snapback]

.. Og my farligere.

Enjoy your cancer.

8919999[/snapback]

Om man skal gjøre som deg å høre på alle forskerne som sier hva mna ikke kan spise så kommer man til å bli sulten fort! "ikke pust, du kan få kreft!"

Alle som har kreft har pustet.... *Useriøst!*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ein standard 0.5 som eg må ha hver dag. Det blir ofte gjerne mer enn det og. Men denne sommeren skal eg prøve å drikke mer vann enn cola. Så eg skal prøve å legge meg på ein glass flaske eller 2 og x antall ganger med vann. Om eg klarer det er ein annen sak.

Lenke til kommentar

Kommer an på pengestandaren, og om jeg er på skolen den dagen. Da stikker jeg bare på en butikk før jeg går hjem og handler Cola. Men om jeg er peå LAN kan det for bli mye. Rekorden min er vel 12 1,5 liters flasker på et LAN, en annen jeg kjenner gikk igjenom 18 1,5 flasker på 3 dager. ( må nevnes at under det LANet jeg drakk 12 flasker på hadde jeg utrolig vondt i magen og lå på sofaen 60% av tia, siden Cola hjelper for magen ble det utrolig mye drikking av det da. )

Lenke til kommentar
Har ein standard 0.5 som eg må ha hver dag. Det blir ofte gjerne mer enn det og. Men denne sommeren skal eg prøve å drikke mer vann enn cola. Så eg skal prøve å legge meg på ein glass flaske eller 2 og x antall ganger med vann. Om eg klarer det er ein annen sak.

8941599[/snapback]

0.5 literen er standard, jeg klarer nesten aldri dagen uten den. Da tenker jeg bare på Cola å hvor jævlig godt det er. Så ender alltid med at jeg går 4-5km til nærmeste butikk for å handle 0.5 liter Cola, ALLTID vært det. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...