Gjest medlem-77217 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hei dere! Trenger litt hjelp med valg av side jeg. Har laget diverse sider, som jeg viser dere så vil jeg at dere skal si hvilken dere synes jeg skal bruke. Det eneste dere bør tenke på er at siden skal bli brukt som en side til en elevbedrift som lager hjemmesider. Forslag 1: Veldig greit og simpelt synes jeg Forslag 2: Litt rotete, men litt kult og. Flere kommer, men jeg må stikke nå. Endret 13. mars 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Den første var klart best, men likevel langt fra så bra som det bør være. Menyen, hvis teksten på bunnen skal forestille en meny, har alt for stor tekst og ligner ikke på en meny i det hele tatt. Dessuten syns jeg headeren blir alt for stor. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Den første var klart best, men likevel langt fra så bra som det bør være. Menyen, hvis teksten på bunnen skal forestille en meny, har alt for stor tekst og ligner ikke på en meny i det hele tatt. Dessuten syns jeg headeren blir alt for stor. 8145427[/snapback] Ja, herregud. De ble jo laget på 30 minutter hver. De er jo så godt som skisser. Og den menyen. Vet, må finne en font som passer. Har ikke det akkurat nå. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Oppdatering på Forslag 1 (meny fix): Lenke til kommentar
Runar Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg syns fortsatt headeren tar alt for mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
attach Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Og ærlig talt, man kan bare ikke bruke så liten skrift. Jeg ser det godt, men det gjør langt i fra alle. Det ser dessuten bedre ut med en skrift som er litt større. Ikke for stor, men litt større. Lenke til kommentar
-morten Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 attach: Det er derfor man kan øke skriftstørrelsen i nettleseren sin... Lenke til kommentar
attach Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Man bør uansett legge seg på ei mer brukervennlig linje enn det der fra starten av. Husk at flesteparten av de som sliter med den lille skrifta der ikke engang vet at man kan øke skriftstørrelsa selv, og det er en del. Hvis man i tillegg bruker pixler istedet for em eller %, så vet man rett og slett ikke hva god web design er. Designere flest lager ikke trykksaker slik at folk må frem med forstørrrelseglasset heller. Endret 13. mars 2007 av attach Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Nr.1 var best, men teksten nede passet ikke inn, prøve å fikse den slik at den passer med resten av designet Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Nr.1 var best, men teksten nede passet ikke inn, prøve å fikse den slik at den passer med resten av designet 8149763[/snapback] Hvilken tekst? Lipsum? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Den teksten der det står contact, about osv... endre på den Den var ikke fin Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Og midstilt tekst på menyen? Ville anbefalt å ha likt innrykk på alle linjene i menyen, ser mye mer ryddig ut med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå