Kakemonsteret Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 heisann folkens noen som har noen erfaringer med itbutikken, er det smart å drive handel med en utenlandsk webbutikk? santa claus is coming on monday, joho :smile: Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Selv har jeg fått: -Sony skjerm fra ITbutikken(dk); den ble sendt få timer etter at jeg la inn min bestilling! -DVD filmer fra DVDStrax(dk); Bra webshop, og pakker fra danmark kommer raskere fram enn de fra Oslo området, i alle fall til meg... Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Jeg bestilte hele minn PC der ifra. Fikk den ikke lenge etter.. De sendte dele så fort de hadde alle på lager, selfølgelig kan du få en og en del, men damå du betale mer porto.. Men det fungerte helt fint.. Dumbo Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 takk for svarene, men viss det skulle oppståd en feil en av delene, er det noe problem å bytte/sende tilbake? det er tross alt i danmark :smile: Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Quote: Kakemonsteret skrev (2001-12-22 20:04):takk for svarene, men viss det skulle oppståd en feil en av delene, er det noe problem å bytte/sende tilbake? det er tross alt i danmark :smile: Jeg har kjøpt både Laptop og cd brenner der. Like før garantien gikk ut på brenneren sendte de meg en mail og ga beskjed, slik at jeg skulle rekke å returnere hvis noe var galt!!!! Er ikke det service så vet ikke jeg!! It Butikken fortjener :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Ta en titt her å se hva de sier..: http://www.hardware.no/webshoper/erfarings...shop=itbutikken Dumbo Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 imponerende :smile: :smile: :smile: vurderte å kjøpe en del deler der takk for deres råd og riktig god jul til dere alle :smile: Lenke til kommentar
Kakemonsteret Skrevet 22. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2001 når det er merket slik: Logitech Tastatur Logitech Cordless Desktop Optical - Danish betyr det at det er dansk språklig tastatur, har det noe å si i forhold til våre vi får i norge (veldig dårlig setning) Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 vareinfo er riktifnok ikke så bra men hcis du har litt peiling har ikke det noe og si. IT BUTIKKEN EIER og sender fortere enn andre butikker i osloområdet. Bestillte ASUS gf2 på en mandag morgen. Fikk det tirsdag formidag. De sendte meg en mail om at kortets garnti holdt på å gå ut noen uker i forveien. DET ER SERVICE DET Som sagt It Butikken EIER BobboZ Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 22. desember 2001 Del Skrevet 22. desember 2001 Quote: On 2001-12-22 21:08, Kakemonsteret skrev:når det er merket slik: Logitech Tastatur Logitech Cordless Desktop Optical - Danishbetyr det at det er dansk språklig tastatur, har det noe å si i forhold til våre vi får i norge (veldig dårlig setning) Tror noen bokstaver bytter plass er ikke sikker på hvilke om det er æ og ø eller æ og å, men det kan være plagsomt hvis man har dette tastaturet hjemme og bruker det mye og deretter skal skifte så trykker man feil hele tiden. Kjøp tastatur i norge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå