Gå til innhold

itbutikken

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Kakemonsteret skrev (2001-12-22 20:04):

takk for svarene, men viss det skulle oppståd en feil en av delene, er det noe problem å bytte/sende tilbake? det er tross alt i danmark :smile:

Jeg har kjøpt både Laptop og cd brenner der.

Like før garantien gikk ut på brenneren sendte de meg en mail og ga beskjed, slik at jeg skulle rekke å returnere hvis noe var galt!!!!

Er ikke det service så vet ikke jeg!!

It Butikken fortjener :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

vareinfo er riktifnok ikke så bra men hcis du har litt peiling har ikke det noe og si.

IT BUTIKKEN EIER og sender fortere enn andre butikker i osloområdet. Bestillte ASUS gf2 på en mandag morgen. Fikk det tirsdag formidag. De sendte meg en mail om at kortets garnti holdt på å gå ut noen uker i forveien. DET ER SERVICE DET

Som sagt It Butikken EIER

BobboZ

Lenke til kommentar

Quote:

On 2001-12-22 21:08, Kakemonsteret skrev:

når det er merket slik: Logitech Tastatur Logitech Cordless Desktop Optical - Danish

betyr det at det er dansk språklig tastatur, har det noe å si i forhold til våre vi får i norge (veldig dårlig setning)

Tror noen bokstaver bytter plass er ikke sikker på hvilke om det er æ og ø eller æ og å, men det kan være plagsomt hvis man har dette tastaturet hjemme og bruker det mye og deretter skal skifte så trykker man feil hele tiden. Kjøp tastatur i norge..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...