hitokiri Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Klar tale fra Motorola. Les mer Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) - Til helvete med Nano. Hva i helvete gjør Nanoen? Hvem hører på 1000 sanger? Han burde nok ta seg en ganske lang ferie. Og dessuten er det mange som hører på flere enn 1000 sanger. Jeg var ikke lei av iPhone før den kom, men det var meg. Endret 13. mars 2007 av kornelen Lenke til kommentar
µT. Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 HAHA! Ta deg en laaaaaang ferie Jeg var heller ikke lei iPhone når den ble lansert. Så da er vi iallefall to Kornelen! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 - Til helvete med Nano. Hva i helvete gjør Nanoen? Hvem hører på 1000 sanger? :!: :!: Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Dette iPhone-hysteriet minner meg mer og mer om Keiserens nye klær....... Lenke til kommentar
Turgon Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Tydligvis en som synes konkuransen fra apples nye mobil er ganske hard? Lenke til kommentar
j_e Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Klar tale fra Motorola. Les mer 8145234[/snapback] Apple iPhone er jo ikke spesielt bra mobile mangler mye. er ikke rart folk i asia ler av iphone. motorola er mye bedre! Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Simon Thompson er min nye helt!! "Til helvete med Nano. Hva i helvete gjør Nanoen?" Endret 13. mars 2007 av Xpi Lenke til kommentar
Martink700i Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Helt enig, lei alt som har med ipod å gjøre. og det helvetes programmet itunes!! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Vel, Nano må da gjøre noe riktig siden den selger vel ganske bra. (klarte ikke å finne noe tall dog...) Kombinert har alle variantene solgt over 90 millioner siden den første kom ut. Lenke til kommentar
Giraf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg skjønner mannen veldig godt. Jeg vet allerede nå at jeg aldrig kommer til å kjøpe noen iPhone. Jeg har faktisk ingen Apple produkter, og skal ikke ha noen heller. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 iPoden i seg selv har jeg ingenting i mot. Genialt GUI, og meget lekker design og størrelse (Nanoen spesielt). Mitt "problem" er iTunes. Hadde jeg heller kunne brukt Windows Media Player, eller bare rett i utforsker ut-av-boksen hadde jeg hatt iPod lenge allerede. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Selv bruker jeg både iTunes og iPod'en hver dag, og jeg skjønner ikke hva som er så ille med å måtte bruke iTunes. Dessuten finnes det flere tredjepartprogrammer for de som absolutt ikke vil bruke iTunes. Når det gjelder iPhone og at den ikke har mange funksjoner, så leste jeg et sted at teleselskaper som Telia krevde 3G/EDGE på den europeiske utgaven. Husk også at det er en stund til den kommer, så det er ikke usannsynlig at den får flere funksjoner. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Selv bruker jeg både iTunes og iPod'en hver dag, og jeg skjønner ikke hva som er så ille med å måtte bruke iTunes. Dessuten finnes det flere tredjepartprogrammer for de som absolutt ikke vil bruke iTunes. Når det gjelder iPhone og at den ikke har mange funksjoner, så leste jeg et sted at teleselskaper som Telia krevde 3G/EDGE på den europeiske utgaven. Husk også at det er en stund til den kommer, så det er ikke usannsynlig at den får flere funksjoner. 8150833[/snapback] så kanskje vi slipper å se den da ivvertfall den første iPhonen. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Dette iPhone-hysteriet minner meg mer og mer om Keiserens nye klær.......8146033[/snapback] Helt enig, lei alt som har med ipod å gjøre. og det helvetes programmet itunes!!8149503[/snapback] Enig, det er alt for mye mas rundt denne produktserien. Det finnes et utall konkurrerende produsenter og produkter meg gode produkter som drukner i Apple-hysteriet. iPod har jo vært klisje ganske lenge nå. "Kompisen min har en så da må jeg ha det samme" Apple iRack Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Begynner å bli en smule lei av iphone ditt og iphone datt... Tror nok moterola og gjengen finner på noe bedre før iphone kommer. Er iphone like støtsikker som ipod... så blir det nok en stor inntekt på reparasjoner for apple Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg