Fishboone Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Må man bite i det sure eplet å kjøpe x-fi for å få god lyd i vista x64?? Ettersom microsoft har forandret måten lyd prosseseres i vista er det da noe vits å kjøpe de dyrere x-fi kortene eller vil feks X-Fi Xtreme Audio gjøre en like god jobb som de dyrere kortene?. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Det er ingen forskjell i lydkvaliteten mellom XP og Vista etter hva jeg kjenner til. Det eneste jeg vet er forskjellig er at Vista støtter OpenAL - Open Audio Language. Dette er heller et API som vil si en abstraksjon for programvare- og spillutviklere ikke ulikt f.eks OpenGL for grafisk sanntidsrendering, eller gamle DirectSound i DirectX. Når jeg uthever støtter mener jeg at det kun er støttet, og jeg vil tro at Microsoft vil tviholde på DirectX som sin primære API for lyd i Vista. Bruker du optisk/digital eller analog tilkobling til anlegget? Endret 13. mars 2007 av skag1 Lenke til kommentar
Fishboone Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Bruker analog. Til hodetelefoner og anlegg. Får satse på bedre drivere etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå