daubyj Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Manuset til den skrinlagte Forrest Gump-oppfølgeren blir nå tatt frem i lyset igjen. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Nei nei nei og atter nei. Fatter ikke hvorfor det skal lages oppfølgere av absolutt ALT :wall: Lenke til kommentar
morra Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg synes ikke det er så galt, hvis bare oppfølgeren er så god at den ikke begraver originalen i skitt... Men får de ikke til å få med Tom Hanks så bør de bare droppe hele greia. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hadde vert herlig å sett en oppfølger til denne filmen. En av de beste jeg har sett noensinne, men ingen Tom Hanks, ingen Forrest Gump syntes jeg.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Som sagt, uten Tom Hanks kan de bare droppe det. Men er likevel uansett skeptisk. Mulig at Forrest Gump hadde levd best som en alene film under navnet, og ikke vil tjene noe godt på at det kommer en 2'er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Hæ? Hvordan kan de lage oppfølger til den? Den er jo avsluttende. Kan da ikke være noe om Forrest vi ikke vet allerede. Bortsett fra når han blir gammel ellerno. Lukter pengeku og cash-in lang vei.. Endret 14. mars 2007 av Bitex Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er jo ikke rart man tenker oppfølger da novellen Forrest Gump baserte seg på har en oppfølger. Forrest Gump er en av tidenes desidert beste filmer. En oppfølger har jeg blandede følelser for. Når jeg så filmen kunne den gjerne vart i to døgn for min del, en fantastisk opplevelse. Det hadde vært artig å se Forrest Gump involvere seg i hendelser som er mer nær til oss under 30. Men man er jo avhengig av Tom Hanks i rollen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Man kan da ikke lage en oppfølger til Forrest Gump!? Visse filmer er så gode at de for all del IKKE må ødelegges av en oppfølger. Forrest Gump 2 = nono! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg