Gå til innhold

PS3 - Hvilke spill til release? Hva skal kjøpes?


Bone

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

 

Er en av de som får PS3 til release (nå vet jeg ikke hvor vanskelig det er da, men)..

 

I hvert fall... Har aldri eid noe PlayStation, ei da heller noen spill.. lite kjent med spill som er "spesielt" for PS, og ikke noe særlig kjent med spill som kommer til release..

 

Jeg har, etter anbefalinger fra en annen tråd, sett hva www.videogamesplus.ca har å by på.. Men, kjenner jo ikke spillene noe særlig..

 

Hva anbefaler dere?

 

Er (absolutt) ikke interessert i sports-spill, og (i utgangspunktet) ikke bil-spill, så sant det ikke er et "superdupertopüberknallbra" bil-spill som allment kjent er en "selvfølge" å skaffe.. :)

 

(Hvis det er noe som ligner på spill som Kameo (til 360), så er jeg veldig interessert.. eller Gears of War, f.eks..)

 

Sååååå....

 

Noen forslag? :)

 

 

Takk, takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke en like stor selvfølge som Zelda til Wii, men det er et bra spill ja.

Oblivion kommer jo til PS3? Er ikke det det nærmeste man kommer kameo?

8145186[/snapback]

 

Jeg tok en titt på gamercardet til Bone, og han har Oblivion til 360, så det er kanskje ikke så aktuelt :)

 

Slik det er nå, så er det vel bare Motorstorm og Resistance som er tingen. Også har man en haug med spill som også er tilgjenglig på 360, så da vil det være opptil deg selv om du vil bruke PS3 eller 360 på disse spillene.

Lenke til kommentar

Tusen takk for alle svar! :thumbup:

 

Kikket litt på den Resistance: FoM, og leste litt på gamer.no sin "sniktitt(?)" på spillet, men den ble litt "slaktet" i forhold til Gears of War! Men, dere mener at dette spillet er et must, altså?

 

Når det gjelder "sniktitten" til Motorstorm så virket den mer lovende.. :)

 

Det var faktisk ikke så mange releasetitler som jeg føler jeg bare "må ha" denne gangen, noe jeg syntes det var både til Wii og 360'n (Zelda og Kameo)..

 

En kompis har skrytt fælt av Enchanted Arms til Xbox360, så jeg lurer på om jeg kanskje skulle skaffe meg det!? :hmm:

 

Virtua Fighter... er det som "Fight Night", eller mer som "Dead or Alive 4" ?!

 

 

Takker igjen for svar! ;)

Lenke til kommentar

Jeg vil si at R:FOM er et av de bedre spillene ute til ps3 nå. Campaign moden er litt kort, men det er masse extras du kan skaffe hvis du spiller om igjen og online er det jævlig kult imo :D Historien er godt fortalt og det er lett å følge med!

 

Virtua fighter er mer som DOA enn Fight night. Veldig annerledes vil jeg tørre å påstå! :)

 

Har selv kun R:FOM ettersom jeg var litt i tvil om MS, men siden det viser seg at det kommer patcher med nye moduser og sannsynligvis en offline multiplayer del så var det også bestilt og på vei sammen med Fight Night 3.

 

Jeg syns du burde sjekke litt rundt om virtua fighter ettersom det virker som om det er mye tyngre enn de fleste andre button smashers rundt omkring. (at det ikke bare er å trykke i vildens sky, men at det faktisk krever litt kunnskap for å klare seg) Kan hende jeg tar feil her, men uansett hvilket du bestemmer deg for å kjøpe, les litt om det. Finn ut om dette er spillet for deg! :)

Endret av vict0r
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...