Homme Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Litt usikker hvilke modell Moonbeach er, har du bilde? Eneste jeg kommer på når jeg hører moonbeach, er LVs siste catwalkshow/party som het Moon Beach Endret 23. april 2008 av Homme Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Skal vi se... Her er vidunderene. Beige Moonbeach.bmp Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. april 2008 Rapporter Del Skrevet 23. april 2008 Veldig pene Ja. Skal ta turen til Oslo, for å se om de har de i LV-butikken. Dersom de har de, håper jeg at jeg får mye sko for pengere. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Bruker omtrent kun disse merkene: Louis Vuitton Dolce & Gabbana Lacoste Versace Armani Jeans Vet ikke helt hvordan folk liker kommentarer her inne, men føler ofte en trang Du burdte absolutt utvide horisonten din, LV har pene sko og bagger og litt annet pent He He! Liker det meste fra LV, men skoene synes jeg ikke noe om. Ellers så har jeg: Slips, lommebok, treningsbag, skjerf og belter. Men jeg glemte en ting på listen over: GANT Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Hvilke modeller har du? Og bilder? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Hvilke modeller har du? Og bilder? Fant ikke eksakt bilde av slipset jeg har, men modellen er den samme. (jeg har en som er beige/hvit) Lenke til kommentar
Homme Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 Ikke for å virke frekk eller noe, men du har klart å velge ut noe av de meste tacky LV har (se bort fra baggen) =D Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 24. april 2008 Rapporter Del Skrevet 24. april 2008 (endret) Det er litt logoflash, det skal sies, men Keepallen er tradisjonell, og fortsatt fin, beltet helt greit, slipset... vel, det finnes finere, allround helt ok Endret 24. april 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå