medlem-130744 Skrevet 28. oktober 2007 Del Skrevet 28. oktober 2007 Adidas, fordi det er digg å gå i. Bryr meg døyten om det "yoho-mofo fett å se åå og er da shit in the h00d" Du sier noe der Men Bergans slår Addidas glatt Lenke til kommentar
Wiwa Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Av merker liker jeg mye forskjellig. Av merker jeg bruker jeg: lee, diesel, peak, cubus, munthe plus simonsen, Gina Tricot, Moods of Norway, Volcom, fornarina, Ichi, Replay, JC, Carlings, Designers remix, Oasis, Malene Birger og H&M. Jeg kjøper egentlig litt klær her og litt der. Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Faen for noen snobbete battyboys som poster her. Ja, jeg generaliserer og snakker ned om folk...men sånn er det bare. Skjønner ikke folk som velger å følge motebildet (eller hva faen det er) isteden for å følge sin egen stil. Bare fordi det er mote kan det ikke være sin egen stil? Jeg mener la oss se på emoer...de skiller seg jo ikke det grann ut, alle er jo like...Hadde du hatt pengene hadde du sikkert gått for en "motestil" fordi det er fett! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Har virkelig fått sansen for de svenske merkene Resteröds og Boomerang, men også forelsket meg i See by Chloe. Støvlettene til Philosophy blues er helt fantastiske. off, hvor skal jeg gjøre av meg! Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 16. november 2007 Del Skrevet 16. november 2007 Går helst i skate/snowbrands, så skapa mine er fylt opp med: -Enjoi -Lakai -Element -Volcom -Sessions -Session -Ezekiel -Carhartt + får det billig Lenke til kommentar
lupah Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Jeg foretrekker Dolce & Gabbana, D&G, Bruuns, Versace og Just Cavalli, samt diverse "ukjente" merker. Lenke til kommentar
Whyred Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 (endret) Er helt ny her, men mine favorittmerker er: Filippa k ( overdeler, tilbehør og ytterplagg generelt. Tiger of sweden ( alt egentlig, eier ingen jeans for øyeblikket) Whyred ( hovedsaklig jeans jeg liker, men alt er fett!) April77 ( jeans jeg eier, men en del kule jakker også!) hovedsaklig disse merkene jeg liker. godt å se at filippa k og tiger blir internasjonalt annerkjent også. De var de eneste to merkene i 10 men magazine forrige utgave som ikke var velprofilerte designere. Endret 4. desember 2007 av Whyred Lenke til kommentar
tolan Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Genser/hettejakke: Vailent, tdk, poco loco, marwin og diesel. Bokser: Levis, jack &jones, diesel, lee Boxer: Jean Paul og Bjørn Borg T skjorte: Levis Sokker: Adidas, Puma Sko: Adio, Lakai, Osiris Belte: Puma, TOS Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Volcom, Helly Hansen. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Gant Peak Lacoste Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Spørs hva jeg føler for å kle meg i den dagen. Enten kjører jeg full pakke fra Gant, Lacoste, Burberry og lignende merker, eller jeg kjører helt standard med varer fra Carlings, Urban o.l. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bruker omtrent kun disse merkene: Louis Vuitton Dolce & Gabbana Lacoste Versace Armani Jeans Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Bruker omtrent kun disse merkene: Louis Vuitton Dolce & Gabbana Lacoste Versace Armani Jeans Vet ikke helt hvordan folk liker kommentarer her inne, men føler ofte en trang Du burdte absolutt utvide horisonten din, LV har pene sko og bagger og litt annet pent, men ikke mye. DG har gode jeans og kun noen få andre plagg som tar seg godt ut. Lacoste har nydelige piquer, men der stopper det og, bortsett fra en pen genser innimellom. Versace og AJ er 80% tacky, AJ nærmer seg veldig 100%. Må vel være rom for litt diskusjon her og Endret 23. april 2008 av Homme Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Sko: Nike, Puma og Asics. Ikke så mye spesiellt der.. Bukser: Crocker, Lee, Diesel, Levis, og Jean Paul. Genser: JC gensere,Jack&Jones, Billabong, Jean Paul. T-skjorter: WESC (bare 1), Volcom, Nike, Puma, Quiksilver, har fler, men husker ikke. Jakke: Volcom, og Jean Paul. Boxer: L.O.G.G, BB, Quiksilver, og fler. Det er vel det Av de merkene som er skrivd opp, har f.eks flere Quiksilver, og Nike skjorter. Endret 23. april 2008 av Spirit99 Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Bruker omtrent kun disse merkene: Louis Vuitton Dolce & Gabbana Lacoste Versace Armani Jeans Vet ikke helt hvordan folk liker kommentarer her inne, men føler ofte en trang Du burdte absolutt utvide horisonten din, LV har pene sko og bagger og litt annet pent, men ikke mye. DG har gode jeans og kun noen få andre plagg som tar seg godt ut. Lacoste har nydelige piquer, men der stopper det og, bortsett fra en pen genser innimellom. Versace og AJ er 80% tacky, AJ nærmer seg veldig 100%. Må vel være rom for litt diskusjon her og Enig, men jeg har aldri eiet bedre sko enn fra Louis Vuitton. Keep 'em coming Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jepp, har et par mokkasiner på LV, nesten like dem du har, er absolutt en favoritt Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 (endret) Monte Carlo? De er mine favorittet, så absolutt. Gucci kommer på en andreplass når det kommer til fritidssko. EDIT: Utrolig at du husket det Endret 23. april 2008 av Haute couture Lenke til kommentar
Homme Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jepp, var Monte Carlo jeg tenkte på, husket bare ikke navnet Hehe, ble faktisk litt imponert over meg selv der og =D Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 23. april 2008 Del Skrevet 23. april 2008 Jepp, var Monte Carlo jeg tenkte på, husket bare ikke navnet Hehe, ble faktisk litt imponert over meg selv der og =D Monte Carlo skoene er mine absolutte favoritter, går ut tredje par nå, men jeg har forelsket meg i noen nye LV sko Moonbeach Loafer elns. De er kjempekule... Synes nå jeg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå