Dassen Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jeg er stor fan av En gjeng svenske designere gikk sammen om å lage designerklær til en rimlig pris og åpnet butikk i Stockholm for noen år siden. Merket har vokst større og har vært i norge en stund nå. De har mye forskjellige klær: jeans, t-skjorter med knalltøffe motiver, jakker, gensere og tilbehør, alt til en rimlig penge. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Jepp. Cheap Monday har mykje kult. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 Svenskene er veldig flink syns jeg! Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. april 2007 Rapporter Del Skrevet 9. april 2007 moods, gas ++ alle klær fra Bandstad. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Lacoste er fine klær. Gode å ha på seg er de også.. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Disel - Jeans Björn Börg - Boxere Levis - Jeans og hvite tees Tiger of Sweden - Belte WESC - Hoods G-star - Genser og tees Nudie - Jeans Quicksilver - Shorts Billabong - Shorts Hugo Boss - Hvite tees Endret 10. april 2007 av Jokkulf Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Håkki har masse tøffe tskjorter. Lenke til kommentar
kapitalisten Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Gant, Lacoste. Endret 11. april 2007 av kapitalisten Lenke til kommentar
wildcat Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 (endret) Mye bra å velge mellom. Merker er ikke viktig uansett, det er passformen som har alt å si. Nok om det Her er noen merker jeg liker, og har noen plagg fra hver sånn ca. Marlboro Classic = Kvalitet, høy slite styrke. Kan brukes til alt. Lacoste = En del bra design, bra kvalitet. Versace = Mye som ser latterlig ut, men t-shirts feks som er utrolig digg. Billabong = Utrolig avslappende å behagelig. Quiksilver = Lager mye tøft, og digge klær Diesel = Buksene som koster litt har helt rå holdbarhet, og betaler seg selv inn Volcom = En del bra! Napapjiri = Mye som har helt rå kvalitet, feks vinter jakka har jeg hatt i 5 år, og den har blitt pisket for å si det sånn. Ikke en tråd som har løsnet. Klær er egentlig helt merke irrelevant for meg, men jeg liker å legge litt ekstra i kvalitet som holder, det er ikke viktig hva som står på plagget men som sagt passform å om følelsen er god når man har på seg klærne. Endret 11. april 2007 av wildcat Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 Lacoste - knallgode sko, gode parfymer Quiksilver - fete shorts, t-skjorter og sko, jakker. Billabong - fete shorts, t-skjorter, gensere Element - kule sko, gensere, t-skjorter Björn Borg - boksere VanHeusen - silkeskjorter og jakker. Lenke til kommentar
Sagan Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) delete Endret 25. april 2009 av Lermuin Lenke til kommentar
ccx164 Skrevet 5. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2007 (endret) Liker mye forskjellig, men kan jo prøve å plukke ut noen favoritter. H&M - Fine basisplagg. Zara - Basisplagg, digge undertees. Hugo Boss/Orange - En del som ikke er min smak, men noen godbiter. Gucci - Fine ting om man styrer unna for mye monogrammer og logoer. Prada Sport - Fine fritidssko. Tiger Of Sweden - Bra bukser, skjorter, belter ++ Ralph Lauren Polo - Fritidsklær..pique-trøyer, belter, gensere etc. YSL - Fine ting om man føler for å være en sharp dressed man. Glemte Converse og Vans.. deilige og ikke minst rimelige sko. Endret 5. mai 2007 av vwh Lenke til kommentar
Luis_Garcia Skrevet 12. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 12. mai 2007 Min yndlingmerker er: Lacoste Lindeberg Polo Quiksilver Billabong Tommy Hilfiger Gant Armani Lenke til kommentar
Hod Skrevet 13. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2007 Diesel, bukse, genser, belte faktisk Oneill, våtdrakt, surfeshorts, tshirts Volcom, Tshirts Bjørn Borg, boksere Gant, Genser Gstar Longsleeve, tshirt PUMA, tshirts, sko My world. Lenke til kommentar
Jlona Skrevet 15. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mai 2007 Jeg kan jo liste opp noen av de klesmerkene jeg liker Nudie(bukser) Cheap Monday(bukser) Lacoste(sko/tees) Björn borg (undertøy) Lee (bukser) Levis(bukser) Tiger of sweeden (gensere) Diesel (bukser,gensere og tees) Hugo boss(belte) Har ett lindeberg belte men bruker det ikke så mye lengre Lenke til kommentar
Solemdal Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Nudie, CM, Diesel, Lacoste, H&M, Acne, Dior & Converse. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Sko: Ecco Bukse: Red/Green Boxere: Man(?) -de pakkene fra Dressmann, i hvert fall Liker også veldig godt Timberland -merket! Fine farger! Ellers er det egentlig fritt frem.. alt i konservativ stil.. Det meste dra Dressmann o.l. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 16. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 16. mai 2007 Bjørn Borg Utenom det har jeg ingen yndlingsmerker. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 12. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2007 Kan noen hjelpe meg med valg av jakke? jeg vil gjerne ha en sånn ullkåpe lignende, bare den ikke er for lang.. fant en sinnsykt fet en på carlings, men en hel haug med tilfeldigheter hindret meg i å kjøpe en.. Har noen peiling? Kanskje en med hette og. Slim fit seff.. Lenke til kommentar
floww Skrevet 13. oktober 2007 Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2007 jakke: poco loco, diverse fra carlings hettegensere: wesc, diverse fra solid skjorter: vailent tskjorter: diesel, jack & jones boksere: jean paul, bjørn borg belte: tiger of sweden bukser/jeans/shorts: lee, jack & jones, alt mulig i solid/carlings osv sko: DC, element, timberland Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå