ainstainy Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 <3Volcom<3 8179735[/snapback] Liker egentlig ikke volcom jeg.. er litt for " prangende " eller hva det heter. genserne er fet, men merket er liksom " VOLCOM!! " i stor skrift over halve genseren. 8180746[/snapback] det e jo fett når det står volcom over heile genseren.. verfall når det e volcom.. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 <3Volcom<3 8179735[/snapback] Liker egentlig ikke volcom jeg.. er litt for " prangende " eller hva det heter. genserne er fet, men merket er liksom " VOLCOM!! " i stor skrift over halve genseren. 8180746[/snapback] det e jo fett når det står volcom over heile genseren.. verfall når det e volcom.. 8207530[/snapback] Tja, for fjortisser mener nå jeg. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 <3Volcom<3 8179735[/snapback] Liker egentlig ikke volcom jeg.. er litt for " prangende " eller hva det heter. genserne er fet, men merket er liksom " VOLCOM!! " i stor skrift over halve genseren. 8180746[/snapback] det e jo fett når det står volcom over heile genseren.. verfall når det e volcom.. 8207530[/snapback] Tja, for fjortisser mener nå jeg. 8207701[/snapback] Ka liker du da? sånne heilt svarte gensere som det ikkje står ein drit på kanskje? Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Nei jeg liker gensere som er litt stilfulle. Akkurat hvordan vet jeg ikke før jeg finner den/de, men jeg leter iværtfall ikke etter slike gensere. Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Blend, Solid, slik i den duren? Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Blend, Solid, slik i den duren? 8207793[/snapback] Nope:P Lenke til kommentar
konghaakon Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Mine favoritter: Whyred Replay Seal Kay Fifth avenue Shoe Repair Nina Jarebrink of Sweden Marc Jacobs APC April 77 Lenke til kommentar
Chri3tian Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Hm.. Carlings FTW! Levi's (red tab, engineered og Blue) Vailent og Vandals - Rått undertøy og t-skjorter.. Poco Loco, sjøl om de har tapt seg masse Og under tvil Lee.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Må nesten dele inn i type klesplagg: Sko: Adidas DC Shoes Bukse: J. Lindeberg Replay Nudie T-skjorter: Tiger Nudie J. Lindeberg Amplified Genser: Tiger J. Lindeberg Matinique Moods of Norway Jakker/yttertøy: Galvin Green Woolrich J. Lindeberg Lenke til kommentar
HaeHae Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Bukser - Blend Gensere - Blend Sko - Blend Belter - Blend Boxere - Bjørn Borg T-Shirts - Ingen faste merker Treningstøy o.l - Ingen faste merker mao. lokale blend butikkene har alt man trenger Lenke til kommentar
edds Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Tar etter LarsP og deler inn i plagg: Sko: - 96 Hours - D&G - Acne Jeans - Hugo Boss Bukser: - Seal Kay - Acne Jeans - RARE - Replay - Tiger T-Sjorter: - Hugo Boss - J. Lindeberg - RARE - D&G Gensere: - Juicy Co. - D&G - RARE - Moods of Norway Sikkert glemt mye nå, men grovt sett er disse favorittene i de respektive sjangrene. Lenke til kommentar
Bakkan Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det går vell i... Blend, det er jo fantastisk Jeg liker DC, men det er litt dyrt ;S så blir ikke alt for mange klesplagg med en "liten" DC logo på. Marin Alpint Og i treningsklær så er det vel Diadora, men det er kun fordi Fotball lage mitt blir sponsa av det kjempe rabatter ^^ Lenke til kommentar
HaeHae Skrevet 25. mars 2007 Del Skrevet 25. mars 2007 Det går vell i... Blend, det er jo fantastisk Jeg liker DC, men det er litt dyrt ;S så blir ikke alt for mange klesplagg med en "liten" DC logo på. Marin Alpint Og i treningsklær så er det vel Diadora, men det er kun fordi Fotball lage mitt blir sponsa av det kjempe rabatter ^^ 8233529[/snapback] Yeah, Blend er flott Fine og komfortable klær og sko. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 31. mars 2007 Del Skrevet 31. mars 2007 Bukser - BlendGensere - Blend Sko - Blend Belter - Blend Boxere - Bjørn Borg T-Shirts - Ingen faste merker Treningstøy o.l - Ingen faste merker mao. lokale blend butikkene har alt man trenger 8225588[/snapback] Der er jo lista mi jo. Blend all the way baby. Ok, jeg digger pumasko (hadde noen som var helt fantastiske) Ellers går det i Blend og boxeren er BB ^^ Lenke til kommentar
HaeHae Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Bukser - BlendGensere - Blend Sko - Blend Belter - Blend Boxere - Bjørn Borg T-Shirts - Ingen faste merker Treningstøy o.l - Ingen faste merker mao. lokale blend butikkene har alt man trenger 8225588[/snapback] Der er jo lista mi jo. Blend all the way baby. Ok, jeg digger pumasko (hadde noen som var helt fantastiske) Ellers går det i Blend og boxeren er BB ^^ 8283445[/snapback] Holder meg til Blendsko jeg Men så er det vel ikke så stor forskjell på en del blendsko og pumasko...? Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg liker ikke blend så veldig godt. Er for mange klesplagg, spesiellt bukser, som ikke passer. Jeg tror jeg er for lav til å passe inn i "standard" størrelser Lenke til kommentar
HaeHae Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 Jeg liker ikke blend så veldig godt. Er for mange klesplagg, spesiellt bukser, som ikke passer. Jeg tror jeg er for lav til å passe inn i "standard" størrelser 8284876[/snapback] hehe...jaja, sånn er livet Finner alltid rett størrelse hos Blend, og her i Tromsø er det alltid hyggelige og hjelpsomme folk som jobber der...var vel værre før, for sånn 10 år siden...da var det vanskelig å finne bukser som var lange nok Lenke til kommentar
zystem Skrevet 1. april 2007 Del Skrevet 1. april 2007 baker element mystery adio volcom dc vans zoo york wesc blind etnies es enjoi darkstar word industries independent dvs osv : - ) Lenke til kommentar
Bushmills Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Går mest i Adidas og Nike til bukser og jakker/gensere. Har også en del Batistini bukser. PS. Fant noen D&G solbriller i går. Er de for jenter eller hva? Endret 2. april 2007 av Bushmills Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 <3Volcom<3 8179735[/snapback] Liker egentlig ikke volcom jeg.. er litt for " prangende " eller hva det heter. genserne er fet, men merket er liksom " VOLCOM!! " i stor skrift over halve genseren. 8180746[/snapback] det e jo fett når det står volcom over heile genseren.. verfall når det e volcom.. 8207530[/snapback] Tja, for fjortisser mener nå jeg. 8207701[/snapback] Ka liker du da? sånne heilt svarte gensere som det ikkje står ein drit på kanskje? 8207723[/snapback] Ja faktisk er det helt greit bortsett fra de ikke trenger være prangete og SKRIKE UT HOLA EN GENSER TIL 1500 !!11111oneoneoneonetwothree. Foretrekker mye heller anynome klær, uten mega logoflash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå