White Fox Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Nå som vi har fått en egen mote og velvære-kategori så starter jeg med en tråd hvor du kan føre opp hvilke merker du liker best og gjerne litt bilder osv. Del gjerne opp etter klesplagg hvis du syntes det blir mest oversiktelig:) Ed Hardy Vanskelig å få tak i i Norge, men har mye kule klær for ungdom! Dog syntes jeg noen av plaggene deres har litt vel mye farger, symboler osv Filippa K Mange fine og enkle t-skjorter:) Calvin Klein Paul Smith Endret 5. april 2007 av White Fox Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er selv veldig glad i Filippa K, men Designer Remix Collection er favoritten. Moods of Norway har jo nok av kule klær, men de har str som provoserer meg. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Må ærlig innrømme at jeg har begynt å få sansen for lacoste. Ikke fordi det er lacoste, men fordi klærne er bra å se på, samt meget behagelig å ha på seg. Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Her går det i Kaporal, Hummel og Helly Hansen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Mitt yndlingsmerke når det gjelder casual hverdagsklær, er Volcom. Av treningsklær foretrekker jeg Nike. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hmm skal vi se, noen av mine favoritter: John Galliano (spess Tees) Ralph Lauren Dior Homme (jeans) Undercover Carol Christian Poell Paul Smith Rich & Skinny Marc Jacobs Victor & Rolf and the list just goes on and on (sier ikke at jeg bruker klær fra alle disse, men designerene er noe av de bedre på markede) Endret 13. mars 2007 av kolleckio Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Cubus ! neida vet ikke hva de heter, men er vel carlings og Jack and Jones klær Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg liker sånne ukjente butikker jeg.. ellers kjøper jeg klær på whitewater, urban, swag osv. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg liker sånne ukjente butikker jeg.. ellers kjøper jeg klær på whitewater, urban, swag osv. 8145756[/snapback] Hva legger du i "ukjente butikker"? Noen eksempler? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Av jeans liker jeg best diesel og fornarina. Popin har en del basisplagg som passer til bruk på jobb. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg liker sånne ukjente butikker jeg.. ellers kjøper jeg klær på whitewater, urban, swag osv. 8145756[/snapback] Hva legger du i "ukjente butikker"? Noen eksempler? 8146571[/snapback] Feks like ved elvebakken i torggata så er det en butikk jeg ville kalle " ukjent ", de selger ganske fete klær også. Det er masse sånne butikker på grünerløkka også Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg liker sånne ukjente butikker jeg.. ellers kjøper jeg klær på whitewater, urban, swag osv. 8145756[/snapback] Hva legger du i "ukjente butikker"? Noen eksempler? 8146571[/snapback] Feks like ved elvebakken i torggata så er det en butikk jeg ville kalle " ukjent ", de selger ganske fete klær også. Det er masse sånne butikker på grünerløkka også 8146649[/snapback] Er morsomt når man kommer over sånne butikker. Greit å ha litt klær som ikke alle andre har, og mye av det man finner er ofte veldig bra. Vurderer faktisk å ta meg en tur til Grünerløkka eller lignende steder. Begynner å bli lei av Karl Johan, Steen og Strøm, Byporten, Oslo City og Bogstadveien... Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg liker sånne ukjente butikker jeg.. ellers kjøper jeg klær på whitewater, urban, swag osv. 8145756[/snapback] Hva legger du i "ukjente butikker"? Noen eksempler? 8146571[/snapback] Feks like ved elvebakken i torggata så er det en butikk jeg ville kalle " ukjent ", de selger ganske fete klær også. Det er masse sånne butikker på grünerløkka også 8146649[/snapback] Er morsomt når man kommer over sånne butikker. Greit å ha litt klær som ikke alle andre har, og mye av det man finner er ofte veldig bra. Vurderer faktisk å ta meg en tur til Grünerløkka eller lignende steder. Begynner å bli lei av Karl Johan, Steen og Strøm, Byporten, Oslo City og Bogstadveien... 8146716[/snapback] Det er nettopp det jeg er! Kjipt å kjøpe en dritfet bukse for å så komme på fest med 4 andre som har en identisk en.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Dolce & Gabbana - Ingen over, ingen ved siden hva gjelder jeans (Merk! Jeg mener ikke D&G!). Yvers Saint Lauren - Elsker simpelthen gensere fra YSL - men hater buksene. Roberto Cavalli - Mange kule jeans, og en og annen kul genser har jeg fra dem as well. Gucci - Stilige plagg, men veldig mye stygt også. Men skoene er helt fantastiske. Prada - Liker vinterjakkene til Prada, selv om det blir fort for "sporty". DSquared - Veldig, veldig mye kult fra den kanten. Spesielt bukser. Tiger of Sweden - Lager utrolig gode ullgensere. Lacoste - Piqueskjorten fra Lacoste er virkelig mitt basisplagg nummer 1. Louis Vuitton - De beste mokasinene jeg har er fra LV. Eton - Foretrekker skjorter fra Eton, aner ikke hvorfor. Nike - Ingen fest uten skinnvest; ingen trening uten Nike. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Faen for noen snobbete battyboys som poster her. Ja, jeg generaliserer og snakker ned om folk...men sånn er det bare. Skjønner ikke folk som velger å følge motebildet (eller hva faen det er) isteden for å følge sin egen stil. Endret 13. mars 2007 av Arbakadarba Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Faen for noen snobbete battyboys som poster her. 8147407[/snapback] Slike kommentarer vil vi ha oss frabedt i fremtiden. Innlegg som bare skaper kvalme og dårlig stemning kan du spare oss for. Kommentarer på moderering skal som vanlig ikke tas i denne tråden. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Mitt yndlingsmerke når det gjelder casual hverdagsklær, er Volcom. Av treningsklær foretrekker jeg Nike. 8145387[/snapback] Stiller meg bare under den, jeg. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Faen for noen snobbete battyboys som poster her. Ja, jeg generaliserer og snakker ned om folk...men sånn er det bare. Skjønner ikke folk som velger å følge motebildet (eller hva faen det er) isteden for å følge sin egen stil. 8147407[/snapback] Kan jo hende at de bruker klærne fordi de liker de, og ikke av den grunn at det er dyre merker. Tenkt på at det er en mulighet? Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 isteden for å følge sin egen stil. Jeg ser etter en god skredder i Oslo, kanskje du kjenner til en ? Lenke til kommentar
exin89 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Når jeg kjøper klær går jeg til Jack and Jones siden de har veldig mye fine klær som man ikke trenger å være millionær for å kjøpe. Kjøper også noe på JC hvis jeg finner no fint. Kjøpte to skikkelig kule skjorter på H&M for en stund siden. Folk som sier de har drittklær har ikke skjønt poenget. Alle kan ha bra klær til tider. Har også noe som ser bra ut fra kappahl eller hva nå det heter. De kan faktisk ha bra klær de også. Carlings har mye bra, er innom der en gang i mellom også. + annet fint jeg finner som ikke koster flesk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå