Gå til innhold

Hva er yndlingsmerkene dine?


Anbefalte innlegg

Nå som vi har fått en egen mote og velvære-kategori så starter jeg med en tråd hvor du kan føre opp hvilke merker du liker best og gjerne litt bilder osv.

Del gjerne opp etter klesplagg hvis du syntes det blir mest oversiktelig:)

 

Ed Hardy

20051222030908cont2.jpg

2679.jpg

 

Vanskelig å få tak i i Norge, men har mye kule klær for ungdom! Dog syntes jeg noen av plaggene deres har litt vel mye farger, symboler osv

 

Filippa K

Mange fine og enkle t-skjorter:)

 

Calvin Klein

Calvin_Klein_T-Shirt_V-Neck_U5619_A_-_2.JPG

 

Paul Smith

ps_01362190_1l_1146091221.jpg

Endret av White Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm skal vi se, noen av mine favoritter:

 

John Galliano (spess Tees)

Ralph Lauren

Dior Homme (jeans)

Undercover

Carol Christian Poell

Paul Smith

Rich & Skinny

Marc Jacobs

Victor & Rolf

 

 

and the list just goes on and on

 

(sier ikke at jeg bruker klær fra alle disse, men designerene er noe av de bedre på markede)

Endret av kolleckio
Lenke til kommentar
Jeg liker sånne ukjente butikker jeg.. ellers kjøper jeg klær på whitewater, urban, swag osv.

8145756[/snapback]

 

Hva legger du i "ukjente butikker"? Noen eksempler? :)

8146571[/snapback]

 

Feks like ved elvebakken i torggata så er det en butikk jeg ville kalle " ukjent ", de selger ganske fete klær også. Det er masse sånne butikker på grünerløkka også

Lenke til kommentar
Jeg liker sånne ukjente butikker jeg.. ellers kjøper jeg klær på whitewater, urban, swag osv.

8145756[/snapback]

 

Hva legger du i "ukjente butikker"? Noen eksempler? :)

8146571[/snapback]

 

Feks like ved elvebakken i torggata så er det en butikk jeg ville kalle " ukjent ", de selger ganske fete klær også. Det er masse sånne butikker på grünerløkka også

8146649[/snapback]

 

Er morsomt når man kommer over sånne butikker. Greit å ha litt klær som ikke alle andre har, og mye av det man finner er ofte veldig bra.

 

Vurderer faktisk å ta meg en tur til Grünerløkka eller lignende steder. Begynner å bli lei av Karl Johan, Steen og Strøm, Byporten, Oslo City og Bogstadveien...

Lenke til kommentar
Jeg liker sånne ukjente butikker jeg.. ellers kjøper jeg klær på whitewater, urban, swag osv.

8145756[/snapback]

 

Hva legger du i "ukjente butikker"? Noen eksempler? :)

8146571[/snapback]

 

Feks like ved elvebakken i torggata så er det en butikk jeg ville kalle " ukjent ", de selger ganske fete klær også. Det er masse sånne butikker på grünerløkka også

8146649[/snapback]

 

Er morsomt når man kommer over sånne butikker. Greit å ha litt klær som ikke alle andre har, og mye av det man finner er ofte veldig bra.

 

Vurderer faktisk å ta meg en tur til Grünerløkka eller lignende steder. Begynner å bli lei av Karl Johan, Steen og Strøm, Byporten, Oslo City og Bogstadveien...

8146716[/snapback]

 

Det er nettopp det jeg er! Kjipt å kjøpe en dritfet bukse for å så komme på fest med 4 andre som har en identisk en..

Lenke til kommentar

  • Dolce & Gabbana - Ingen over, ingen ved siden hva gjelder jeans (Merk! Jeg mener ikke D&G!).
  • Yvers Saint Lauren - Elsker simpelthen gensere fra YSL - men hater buksene.
  • Roberto Cavalli - Mange kule jeans, og en og annen kul genser har jeg fra dem as well.
  • Gucci - Stilige plagg, men veldig mye stygt også. Men skoene er helt fantastiske.
  • Prada - Liker vinterjakkene til Prada, selv om det blir fort for "sporty".
  • DSquared - Veldig, veldig mye kult fra den kanten. Spesielt bukser.
  • Tiger of Sweden - Lager utrolig gode ullgensere.
  • Lacoste - Piqueskjorten fra Lacoste er virkelig mitt basisplagg nummer 1.
  • Louis Vuitton - De beste mokasinene jeg har er fra LV.
  • Eton - Foretrekker skjorter fra Eton, aner ikke hvorfor.
  • Nike - Ingen fest uten skinnvest; ingen trening uten Nike.

Lenke til kommentar

Faen for noen snobbete battyboys som poster her.

 

Ja, jeg generaliserer og snakker ned om folk...men sånn er det bare. Skjønner ikke folk som velger å følge motebildet (eller hva faen det er) isteden for å følge sin egen stil.

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar
Faen for noen snobbete battyboys som poster her.

 

Ja, jeg generaliserer og snakker ned om folk...men sånn er det bare. Skjønner ikke folk som velger å følge motebildet (eller hva faen det er) isteden for å følge sin egen stil.

8147407[/snapback]

 

Kan jo hende at de bruker klærne fordi de liker de, og ikke av den grunn at det er dyre merker. Tenkt på at det er en mulighet? :)

Lenke til kommentar

Når jeg kjøper klær går jeg til Jack and Jones siden de har veldig mye fine klær som man ikke trenger å være millionær for å kjøpe.

Kjøper også noe på JC hvis jeg finner no fint.

 

Kjøpte to skikkelig kule skjorter på H&M for en stund siden. Folk som sier de har drittklær har ikke skjønt poenget. Alle kan ha bra klær til tider.

 

Har også noe som ser bra ut fra kappahl eller hva nå det heter. De kan faktisk ha bra klær de også.

 

Carlings har mye bra, er innom der en gang i mellom også.

 

+ annet fint jeg finner som ikke koster flesk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...