DJ2009 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har noen oppgavene? Plizz! Trenger dei kjempe mye! Lenke til kommentar
LysDiode Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Beklager, men ingen informasjon skal lekkes. Les å pugg! Du får bare oppgaver og spørsmål du kan besvare (dersom du følger med). Ja, jeg har oppgavene. Lykke til =) PS. Til moderatorer, slike linker bør slettes, før utdanningsrelatert informasjon kan lekke. Takk =) Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Beklager, men ingen informasjon skal lekkes. Les å pugg! Du får bare oppgaver og spørsmål du kan besvare (dersom du følger med). Ja, jeg har oppgavene. Lykke til =) PS. Til moderatorer, slike linker bør slettes, før utdanningsrelatert informasjon kan lekke. Takk =) 8144911[/snapback] si oppgavene da komman! Lenke til kommentar
T homas Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 På vår skole har noen gått inn og spleiset på eksamener fra ifjor eller tidligere. Kanskje dere kan gjøre liknende? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 sjekk ut www.utdanningsdirektoratet.no der kryr det av tidligere gitte eksamensoppgaver Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg var oppe i eksamen i matematikk i 2006, 2MX, men jeg har ikke oppgavene. Har funnet endel andre eksamener fra tidligere på nettet, jeg mener det var på autoriserte sider (selvsagt eksamener som allerede var avlagt da de ble publisert). Husker dog ikke hvor. Og du nevner ikke med et ord hvilken klasse du går i/hvilken matte du har. Lenke til kommentar
DJ2009 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg var oppe i eksamen i matematikk i 2006, 2MX, men jeg har ikke oppgavene. Har funnet endel andre eksamener fra tidligere på nettet, jeg mener det var på autoriserte sider (selvsagt eksamener som allerede var avlagt da de ble publisert). Husker dog ikke hvor. Og du nevner ikke med et ord hvilken klasse du går i/hvilken matte du har. 8145380[/snapback] Nei, det er sant. Går i 10. siste år på grunnskolen! Heftet heter GG 4020! Matte er sinnsykt viktig for meg! Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Utdanningsdirektoratet legger ut tidligere eksamensoppgaver her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå