Gå til innhold

Første test av BC til en PAL PS3

kewell79

Anbefalte innlegg

Kun 1 spill av disse fungerte

- God of War

- MGS 2: Sons of Liberty

- MGS 3: Snake Eater

- Shadow of the Colossus

- Guitar Hero 2

- Prince of Persia: The Two Thrones

- Okami

- GTA: Liberty City Stories

- Eragon

- Final Fantasy X-2

- Ratchet & Clank 3

- Lumines Plus

Link

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, du er så morsom Norse360 :)

For det første: de kjørte testen på firmware 1.50. Altså på en gammel firmware!! Denne testen må kjøres på FIRMWARE 2.00

Og for det andre: Så må vi jo teste alle 2500 spillene før at vi vet om over 1000 fungerer! Blir som å teste ett spill som fungere, for så å si at det er 100 % bc, mens at i en annen test så funket ikke det ene spillet de testet så da er det 0 % bc.

Lov å tenke litt selv i blant.

Lenke til kommentar

Må le igjen. Veldig bra test dette...

"La oss teste BC til PS3 før firmwaren som støtter software BC er kommet ut...." :roll:

Kunne de ikke bare å la være å plugge i ps3en, så hadde de hatt en bedre overskrift. "ingenting virker på ps3" :tease:

Lenke til kommentar

La oss se. Hvordan har de fått tak i den maskinen? Veldig trolig fordi Sony har sendt en til dem for at de skal skrive en test av den.

Hva er så da galt at de da faktisk tester en av funksjonene til PS3en, og sier fra om deres resultater?

Jeg vil selv tvile sterkt på om alle de titlene virker når releasen av BC kommer med 2.00 firmware. Ikke fordi Sony er dårlige, men fordi vi har sett på Xbox 360 at det ikke er bare bare å få spill til å virke under software-emulering.

Øystein

Lenke til kommentar

Nei, men du tester ikke ny emuleringsmetode med firmware som ble laget for 1,5 måned siden som er den samme som er på den amerikanske modellen. Ingen som sier att alle de spillene skal fungere. Bare at Phil har påstått at 1000+ ps2 titler vil fungere. Han har også sagt at større spill vil bli patchet om de ikke skulle fungere. Og at de selvfølgelig vil prioritere de største spillene.

Endret av Mgs
Lenke til kommentar
:!: Var det ikke noen som sa full backcompabilitet i forhold til visse andre konsoller, kan ikke huske ha sa noen om att det måtte firmware oppdateringer til. Nei till fanboysa nå bør dere få opp øya og innse att Sony nok en gang har bæsja på leggen ;)

8145957[/snapback]

:hmm: ellers? :hmm: xbox 360 har 0 % bc i følge min test. Testet halo 1 og 2, men hadde plata opp ned i spillern samtidig som strømleverandøren hadde tatt strømmen siden jeg ikke hadde betalt regningen.

halo 1 - nei

halo 2 - nei

0 % BC

Lenke til kommentar

:hmm: ellers? :hmm: xbox 360 har 0 % bc i følge min test. Testet halo 1 og 2, men hadde plata opp ned i spillern samtidig som strømleverandøren hadde tatt strømmen siden jeg ikke hadde betalt regningen.

halo 1 - nei

halo 2 - nei

0 % BC

8145980[/snapback]

Jeg må ha en spesialutgaven av 360 jeg da siden begge Halo spilla virker på den, men tydligvis traff jeg ett ømt punkt når jeg satte fram fakta om guden din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...