Den Polse Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Skulle ha endel: Jeg - Pølsa vennene mine: Keiko aka Jan Werner Fitta (Nå er vi alle så vendt til å kalle ham det at vi roper det ut overalt) Græbbern Tutern Christoffmisbruker *Etternavn* T-Bonus aka Dan Børge Biffen Skurt aka Vannhodet Bjørn banan (Teit bare) Fat Eric PenisLars aka Pikka Patskalle Smygfisen Jonna Det var de kallenavnene jeg kom på i farten, sikker på at det er fler. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 3. januar 2003 Del Skrevet 3. januar 2003 Jeg er rimelig sikker på at dette er en vandrehistorie, men en jeg var på leir med fortalte at det var en i hjembyen hans(Elverum) det gjaldt: En jente onanerte ved hjelp av en pølse. Pølsa brakk av og hun måtte gå på akutten for å få den ut. Siden har alle kalt henne "Pølse-Sofie". Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Bor noen her i distriktet som heter Stol til etternavn. Ei av de heter Helene.... Noen som tørr vedde om hun har hørt lenestol noengang... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 En annen i klassen min kaller vi for Ormen... Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Ja så var det meg da... (se sign) Lenke til kommentar
Gibson Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Har en del morsomme kallenavn i klassen. Der går det blant annet i "Arnarrdo", "Underleppa", "Kaff" og "Bever'n". Personlig har min bror pleid å kalle meg "Ribbein- Johnny"... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Horild, Luddrunn og sokke-sissel er vel ikke så veldig pene navn... (Også Randiosa og Petteroni som jeg har nevnt tidligere) Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hva betyr Wixe? Vi har også en som blir kalt Ynk-Rygg Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Petra, Pikken, Rotta og Petter Pot. Dette har jeg blitt kalt opp gjennom årene Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 ringen, the ring, ringbærern... alt pga en liten piercing.. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 SvenO..Norges riksklovn Lenke til kommentar
lperik Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 meg: lapd (som i LA police department) venninne: knokkelbolla SVCD-Kenneth var fin ja :!: Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har en onkel som av og til kaller meg for kalle snusk (jeg heter karl). det er skikkelig irriterende. ot: er litt kult med disse folkene som heter Isbilen til etternavn, og så kjenner jeg en fyr som bruker å tulleringe til Trude Luth-Hanssen i fylla Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Et av de første lan jeg var på var det arildo(heter arild), som senere utartet seg til arildo-hva-vildo-din-dildo. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 En jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen gikk under kallenavnet "Bubben", fordi han var blitt fersket i å ete en busemann eller noe i den duren, har bare blitt fortalt historien. Hvertfall rimelig festlig. "Rainy" var et annet nick, han het Jan-Einar. jaja, gode tider. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Det er to "Petter'er" i familien min. Han andre "Petter'en" er eldre enn meg, og blir derfor kalt "Store-Petter", mens jeg alltid vil bli kalt "Lille-Petter". Litt plagsomt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. april 2006 Del Skrevet 27. april 2006 Stor jente som svelgte; spermhvalen. Lenke til kommentar
bj0rn Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Hørte rykter om en dame som het Ingeleif Langballe Ellers så ble jeg kalt "Kjemi" på ungdomsskolen, fordi jeg brukte voks i håret... (ganske moderate mengder) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå