Jimmy Pop Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Ser det er veldig mange overdrevne og kanskje litt skrønete utsagn her. Som f.eks etternavn: Sengehora. Jeg beklager dette, men jeg har dessverre ingen tro på dette. Heller ikke Neandertaleren.. Stein Balle høres litt mer sannsynlig ut, men... Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Det er 10522 menn som har Stein som første fornavn. Det er 3233 menn som har Stein som eneste fornavn. Det er tre eller færre menn som har Stein som første fornavn, og Balle som etternavn. Det er tre eller færre menn som har Stein som eneste fornavn, og Balle som etternavn. Det er 48 som har Balle som etternavn. Lenke til kommentar
Jalla Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Av kallenavn må de verste jeg har hørt være følgende: "Hundpulern" Som har fått det pga unormal hormonelt betinget aktivitet. "Fetta" Som bare er gal etter.. Ja, nettopp... Stakkars jævler. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. desember 2002 Del Skrevet 17. desember 2002 Kom på at det var en kjerring her som folk kalte for nuggati. Hun hadde en hund og nuggati. Du kan selv tenke ut resten. Om det er sant vet eg ikke men alle viste om nuggati greiene. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Da her er ikkje eit kallenavn. Det er faktisk ei dama so heite da. Nurket Klem Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 En jente i klassen min har blitt kalt før bølla siden 8 klasse... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jimmy Pop: Prøv å uttale det med asiatrisk aksent... Jeg er ganske sikker på at den en gang stod i tlf.kat. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Jimmy Pop: Prøv å uttale det med asiatrisk aksent... Jeg er ganske sikker på at den en gang stod i tlf.kat. Hei. Hvilke skulle jeg uttale? Det er derfor man bruker quote... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Jimmy Pop: Sengehora. "Seeenghora, kamikaze!" Eller noe... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 Hilsen @c-Cobr@ Hadde blitt litt sjokka om jeg hadde kalt meg "@c-Cobr@" 8) Lenke til kommentar
Ac-Cobra Skrevet 25. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2002 http://www.lucparijs.com/cobra.html :wink: God Jul Hilsen @c-Cobr@ Lenke til kommentar
irock680 Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg syntes kallenavnet "Stensen" og "Milla" er ganske "VÆRST"!! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 SirHartge Sannheten er hard å svelge skjønner jeg Peisen er hardere å svelge Hæstkuken likeså Fete kallenavn hæ ? ?? har du driti på deg? Lenke til kommentar
Olethros Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Et par uheldige individer fra min hjembygd kommer meg i hu: "Sugen" - vet ikke hvorfor. "Kalv Ove" - visstnok grunnet i nokså "rurale" aktiviteter. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Har selv blitt kalt 'honko' (heter Åke) i 5-6-klasse, da var alle av en eller annen grunn gale etter kallenavn. En som het Magnus fikk hete Maggie, Ole-Magnus ble först Ole og så Jolla. En jeg gikk i klasse med på videregående kaller seg Buril på nettet (hei forresten, hvis du leser dette). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå