Kimelimm Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei! Så denne: http://www.dreamlinestudio.com/preview.php?tempid=334A Hvordan kan jeg lage noe ala den? Hva trenger jeg av programmer etc? Takker for svaR! Lenke til kommentar
Glasscola2 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Du trenger Macromedia Flash Player MX+, som står rett under. Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Templaten eller sida? Skaff deg basiskunnskapen først, du. :-) Endret 13. mars 2007 av Henrik Lied Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 tenkte på templaten på en måte, layouten =) Lenke til kommentar
Garreth Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Mitt tips til deg er å finne noe enklere å "kopiere". (og helst noe finere ) Men den er laget i Adobe/Macromedia Flash. Hvis du vil lære deg flash finnes det mange sider på nettet som har tutorials. Det er bare å bruke google. Endret 13. mars 2007 av Garreth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå