LucarioX Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har en Xbox 360 jeg fikk til jul i 2005. (Kjøpt på release.) Maskinen har alltid bråkt endel, men nå i det siste begynner den plutserlig å bråke veldig. Noen ganger da jeg har spilt en stund høres det ut som om maskinen setter i gang i "jett motor". Dette har den begynt med i det siste. Er dette normalt? Maskinen står på en hylle under TVen der jeg skulle tro den får nok luft. Maskinen bråker ikke bare når jeg spiller spill, men også når den er i menyen, ikke alltid så veldig mye, men "jett motoren" kan finne på å bryte løs da også. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det kan være støv som gjør at den bråker mer, ettersom den ikke får frie luftrom og hvis du absolutt vil så kan du sende den inn og be om ny DVD-Spiller hvis det fortsatt er mulig (garanti messig) Lenke til kommentar
nero78 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har en Xbox 360 jeg fikk til jul i 2005. (Kjøpt på release.)Maskinen har alltid bråkt endel, men nå i det siste begynner den plutserlig å bråke veldig. Noen ganger da jeg har spilt en stund høres det ut som om maskinen setter i gang i "jett motor". Dette har den begynt med i det siste. Er dette normalt? Maskinen står på en hylle under TVen der jeg skulle tro den får nok luft. Maskinen bråker ikke bare når jeg spiller spill, men også når den er i menyen, ikke alltid så veldig mye, men "jett motoren" kan finne på å bryte løs da også. 8144663[/snapback] Den går nok for varmt gitt. Derfor den setter i gang høyeste vifte hastighet. Du kan prøve å støvsuge hele boksen med minste støvsuge munnstykke. Støvsug godt baki der de to viftene sitter. Evt. kan du også blåse kraftig for å få ut all støvet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 15. april 2007 Forfatter Del Skrevet 15. april 2007 Prøvde å sette Xboxen opp på rommet mitt midt på gulvet, der fikk den masse luft fra alle kanter. Tok ut spillet, skrudde på og hørte på lyden. Den bråkte veldig nesten hele tiden. Kan jeg klage på den og få en ny? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå