Gå til innhold

Xbox 360 bråker veldig, noe jeg kan gjøre?

LucarioX

Anbefalte innlegg

Har en Xbox 360 jeg fikk til jul i 2005. (Kjøpt på release.)

Maskinen har alltid bråkt endel, men nå i det siste begynner den plutserlig å bråke veldig. Noen ganger da jeg har spilt en stund høres det ut som om maskinen setter i gang i "jett motor". Dette har den begynt med i det siste. Er dette normalt?

Maskinen står på en hylle under TVen der jeg skulle tro den får nok luft.

Maskinen bråker ikke bare når jeg spiller spill, men også når den er i menyen, ikke alltid så veldig mye, men "jett motoren" kan finne på å bryte løs da også.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en Xbox 360 jeg fikk til jul i 2005. (Kjøpt på release.)

Maskinen har alltid bråkt endel, men nå i det siste begynner den plutserlig å bråke veldig. Noen ganger da jeg har spilt en stund høres det ut som om maskinen setter i gang i "jett motor". Dette har den begynt med i det siste. Er dette normalt?

Maskinen står på en hylle under TVen der jeg skulle tro den får nok luft.

Maskinen bråker ikke bare når jeg spiller spill, men også når den er i menyen, ikke alltid så veldig mye, men "jett motoren" kan finne på å bryte løs da også.

8144663[/snapback]

Den går nok for varmt gitt. Derfor den setter i gang høyeste vifte hastighet. Du kan prøve å støvsuge hele boksen med minste støvsuge munnstykke. Støvsug godt baki der de to viftene sitter. Evt. kan du også blåse kraftig for å få ut all støvet.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...