skylinepower Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) @smirnoff: Det skjermkortet ditt er jo nesten nytt lenge siden du har vært på skjermkort nyheter? det er jo kanskje 5-6 år gammelt smirnoff kan du teste wprime og super pi?¨ @linkmark hva får du i wprime? Endret 2. april 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 (endret) Mja, Radeon 9600 kom ut i 2003. Men uansett... Det står jo ikke helt i stil til resten av maskinen som ble bygget i desember 2000, hehe. (Da kun med 256MB RAM). SuperPI og Wprime (selv om jeg aldri har brukt sistnevnte, kjørte den bare slik som dette). SuperPI-versjonen er en gammel en når jeg ser etter da. Endret 2. april 2007 av Smirnoff Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 2. april 2007 Del Skrevet 2. april 2007 Godt å se at dere er i gang med klokkinga Skal dere poste resultater i pi på hwbot så pass på og les reglene NØYE før dere poster, det er deres annsvar. Av superpi finnes det mange versjoner etterhvert, men den vi SKAL bruke er versjon 1,5 mod. Kan lastes ned HER Det er hvisse forskjeller mellom de forskjellige versjonene, og kun 1,5 mod er godkjent. Forøvrig flotte resultater gutter Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) Trådstarter, jeg har et lite ønske til endring av emnetittel og førstepost. Noe à la: Oldtimers: PIII Overklokkingstråden. SuperPI. I førstepost kan det stå resultater fra tråden og screenshots. Gjerne en skjul-tag for hver person. Skal begynne på min PIII når jeg kommer hjem fra ferie. Endret 3. april 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 Trådstarter, jeg har et lite ønske til endring av emnetittel og førstepost. Noe à la: Oldtimers: PIII Overklokkingstråden. SuperPI. I førstepost kan det stå resultater fra tråden og screenshots. Gjerne en skjul-tag for hver person. Skal begynne på min PIII når jeg kommer hjem fra ferie. 8297775[/snapback] Har tenkt i de baner jeg også, er åpen for flere forslag! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 det er jo en god plan det da, mye jobb til likmark, men en god plan likmark har du mulighet til og ta bilde der du klokker i bios, rekner med du har litt gammel bios slik sm meg så... Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 3. april 2007 Forfatter Del Skrevet 3. april 2007 det er jo en god plan det da, mye jobb til likmark, men en god planlikmark har du mulighet til og ta bilde der du klokker i bios, rekner med du har litt gammel bios slik sm meg så... 8297906[/snapback] Har desverre ikke digicammet mitt for hånden for tiden.. Tror vi har forskjellig bios i alle tilfeller. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) hei, siden jeg ike vet hvor i denne "rare" biosen jeg klokker så legger jeg opp bilder. Endret 4. april 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 Ser ikke ut som du kan stille vcore på det hk, da må det nok en voltmodd til Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 kan jeg kloke der da? Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) kan jeg kloke der da? 8299316[/snapback] jeg fant maualen til ditt hovedkort på 3 sec på google!! har du virklig lett eller? uansett.. les den og spør etter på! du kan sette fsb til 150. det er max les manual for å¨se ossen.! http://www.fujitsu-siemens.co.uk/rl/servic.../cuv4xm-102.pdf HAHAHA.. det står følgene i manualen overcloking is not recommended. it may result in a slower speed. Endret 3. april 2007 av kjellthore Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 (endret) så på asus sine sider og fant men var usiker men hvis jeg setter på 150Mhz blir det da 150*6=900? sette multi på 8 da har jeg ~1GHZ og med 8*150= 1.2GHZ sinnsykt! Endret 3. april 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 det kan sikkert stemme. du fårstår du må flytte en jumper for å få det "bryter brettet" til å funke. står tilig i manualen. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 3. april 2007 Del Skrevet 3. april 2007 jeg så det i manualen takk Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) jeg så det i manualen takk 8299889[/snapback] Fant du ut av det Skylinepower? Gleder meg til å se noen resultater. Edit: Kan du ikke skalere ned disse bildene dine i post 108, de føkker opp når de er så store.. Endret 4. april 2007 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 skal se om det blir noe klokking i dag, hvis bildene skjal bli mindre så ser man ikke hva som står, men kan slette de da Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 skal se om det blir noe klokking i dag, hvis bildene skjal bli mindre så ser man ikke hva som står, men kan slette de da 8305338[/snapback] legg inn en link til dem i stedet! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 (endret) greide 840 nå det ble 140*6 og jeg greeide ike og endre multi edit: hvor lenge skal/kan jeg kjøre orthos nå tror dere?* Endret 4. april 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 4. april 2007 Del Skrevet 4. april 2007 multi var det vell bare de amd'ne som man kunne stille på Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 4. april 2007 Forfatter Del Skrevet 4. april 2007 (endret) greide 840 nå det ble 140*6 og jeg greeide ike og endre multi edit: hvor lenge skal/kan jeg kjøre orthos nå tror dere?* 8305370[/snapback] Du klarer nok bare å klokke den med hjelp av FSB'en din. Pentium III har låst multiplier. Du må ha celeron hvis du skal leke med multi. hvor høyt kan du stille FSB'en din? Edit: Leif Endret 4. april 2007 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå