Gå til innhold

Gammel HW - overklokkingstråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

etter ca:40 min med aquamark så skulle jeg sa på den pc en og da tror jeg den hadde restartet pga at jeg måtte logge på :cry:

men tror sjermkortet ble varmt jeg da :p siden den var på noen og 3300 er det FPS det heter? og det kom bare bilde for bilde :hmm: så må nokk finne på noe svart der ja

Lenke til kommentar

ermm... Visst bildene hakket så har du ihvertfall ikke 3300 i FPS? FPS = Frames per Second som da er hvor mangen bilder den viser hvertsekund. Det sier seg selv ved lite FPS kan den ikke vise mangen om gangen og det vil "hakke" litt dårlig forklart men..

Lenke til kommentar
Her er en superpi1m på Pentium3 800

Ikke noe spes god tid, skal se om jeg ikke får tak i en eller to 256mb eller 512 brikker, det burde hjelpe litt i pi, 32M testen vil sla endel bedre ut med mer minne viser tester

post-42959-1175335801_thumb.jpg

8279641[/snapback]

E eller EB du har? (Mulig bildene gir svar, men påskeferie og kun GPRS-dekning på mobilen er det uaktuelt å opna dei.)

Har klokka ein del på CUSL2 med 800E. Savna pci lock!

Lenke til kommentar

Jeg har et PIII 1Ghz Coppermine system liggende, med 1GiB :!: 133mhz minne. Ikke noe særlig grafikkort da siden jeg svidde 9800XXL kortet mitt.

Kanskje jeg skal prøve å klokke litt med Copperminen.

Ellers har jeg E6400 og 1GiB PC5300(667mhz) og X1950GT som kjører stock. Sitter på systemet nå.

Har bare boxed kjølere og jeg finner ikke EN ENESTE EN temp-måler som leser av tempen riktig, så jeg vet ikke hvor langt jeg skal prøve.(med E6400 systemet)

Endret av PatrickM
Lenke til kommentar
Jeg har et PIII 1Ghz Coppermine system liggende, med 1GiB :!: 133mhz minne. Ikke noe særlig grafikkort da siden jeg svidde 9800XXL kortet mitt.

Kanskje jeg skal prøve å klokke litt med Copperminen.

8292437[/snapback]

Kjør på! Du får nok kjøpt noe gammalt ræl av et skjermkort på bruktmarkedet.

Lenke til kommentar

Fikk et 64 mb geforce2 i dag. Skal se om jeg får det opp å gå i løpet av uka.

@smirnoff: Det skjermkortet ditt er jo nesten nytt :)

Spilte gjennom Morrowind på min pentium3 maskin med 32 mb geforece2!

Har gjort nytta si da!

Det er bare å poste klokker av gammel morro her. Det er gøy for oss uten stort budsjett. Vanskelig å "spare" seg til konkurransen :)

Lenke til kommentar
Fikk et 64 mb geforce2 i dag. Skal se om jeg får det opp å gå i løpet av uka.

@smirnoff: Det skjermkortet ditt er jo nesten nytt :)

8294923[/snapback]

Hehe, jau. Jeg fant det kortet i høst i en gammel kassert maskin. Fant ikke noe annet bruk for det enn i mediasenter-maskinen. (som er det denne blir brukt til foreløpig, men den skal snart byttes. Klarer ikke overhodet å spille av ting i HD-oppløsning).

Det sto et ATI Rage 128 Pro i Pentium IIIn før. :p Men da fikk jeg bare kjørt eldgamle ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...