Ampy Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Har litt P3 450 og 500Mhz prosessorer.. om dere trenger Fant til og med en P3 1000 i dag.. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 hva slaks kjøling har du og hvordan greier du og kloke den?ser ikke noen plass i bios jeg, kan og klokke men skal få inn annet os så skal vi se, men den skal brukes til et tre prosjekt og da så blir litt bob bob 8206180[/snapback] Den har låst multiplier, så du må klokke den ved å høyne fsb'en din. Det vil si at du nok ikke klarer å klokke den så mye. Hvilken socket er det? Jeg har slot 1, du har sikkert 370.. Sjekk i cpuz. Kjører standard kjøling på min ja.. Skjermkortet mitt holder på å knele desverre, så vi får se om jeg klarer å gjennomfører noe benching med det. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 Har litt P3 450 og 500Mhz prosessorer.. om dere trenger Fant til og med en P3 1000 i dag.. 8206455[/snapback] Du har ikke noen celeroner? De er litt mer moro å klokke. evt noen andre? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 kjør så mange tester du greier av 3d mark og wprime osv så hvis det ryker til deg sp vet jeg hva jeg skal sjemte om hva er klokken på sjermkortet da? holder på og går sund ossen? har du ike laget kjøling til det da? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 21. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2007 kjør så mange tester du greier av 3d mark og wprime osv så hvis det ryker til deg sp vet jeg hva jeg skal sjemte om hva er klokken på sjermkortet da? holder på og går sund ossen? har du ike laget kjøling til det da? 8206711[/snapback] Tror det har fått seg en smell. Alle windows ikoner er bugget Kjører det på 275/395. Standard kjøling som er litt sliten Lenke til kommentar
Ampy Skrevet 22. mars 2007 Del Skrevet 22. mars 2007 Har litt P3 450 og 500Mhz prosessorer.. om dere trenger Fant til og med en P3 1000 i dag.. 8206455[/snapback] Du har ikke noen celeroner? De er litt mer moro å klokke. evt noen andre? 8206496[/snapback] neei, dårlig med celeroner.. men har en AMD k6 450.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 skal lage vannkjøling til sjermkortet jeg så da skal det spytte ut krefter cpu en skal jeg nok ikke klokke noe Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Ampy skal du gi vekk den 1000mhzen? Kunne gjerne tatt den og prøvd den på mitt hovedkort ?? Har også et Geforce 2MX skjermkort med 32mb. Får jeg prosessoren skal jeg klokke ^^ Hadde en 1000Duron men den finner jeg ikke lenger =/ (TRor den har blitt borte når vi flytta) Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har en P3-700 som har gått på 933 MHz i ca. 6 år. Har hatt den oppe i 980 MHz, men det hendte det kom en hard lock i 3D-applikasjoner sånn i ny og ne. Satt den ned til 933 bare for sikkerhets skyld. Burde vel gå på ~970 MHz greit, men nå var det ikke så mye å hente forsåvidt. Fikk tak i en "ekte" 933 MHz P3 jeg tenkte jeg skulle bytte ut med for å se om den klarer høyere da, men har ikke fått somlet meg til enda. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Visst noen har en Pentium, Celeron eller lignende fra 600 - 800mhz som de vil gi bort så send en PM Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 men ossen tar man cpu ribben av? får det ike til jeg det er 370 socket Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har du et bilde av hvordan det ser ut? Er på de jeg har holdt på med et klips som du kan bruke et skrujern for å få det av med. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 har duet bilde av ditt da, siden er kke der denne helgen er slaks klips til meg og, aner ike hvordan jeg skal ta de av jeg Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Søk på google så finner du det sikkert ut. Søk på Socket 370 cooler så finner du sikkert en kjøler hvor du ser de klipsa. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 men satser påat sjermkortet mitt skal knuse hans, får for min del håpe at han har noen bench scorer som jeg skal knuse Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 24. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2007 Endelig fått tid til å teste litt! Max klokk på cpu Superpi 1M Forsøkte meg litt på aquamark03, men da ble det varmt gitt :!: må nok forsøke meg med litt lavere klokk på skjermkortet (hvis det funker lenger) kjente på komponentene når dataen hang seg, mellom 60 og 70 grader anslår jeg. Måtte sette hele skiten ut i kulda for å kjøle den ned litt. Får ta en tur på butikken og handle noen vifter ellerno... hvordan går det skylinepower? Får du noe futt i sysakene? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Stramme timings ivertfall Pent det der Likmark, har du prøvd å slakke timings og se om den er litt mer villig da? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Abit BH6 takler vel maksimalt 133FSB så da går det ikke å tyne den mer, samme hva man gjør med minnetimings. BX brikkesettet begynner vel også å krangle ved ca 130-140 MHz FSB, med mindre man voltmodder. Men sjekk spesifikasjonene på FID-brikken på hovedkortet (Frekvens-ID). Kanskje den kan loddes og trikses til å støtte høyere FSBer enn det som er mulig via jumpere eller bios. Lenke til kommentar
El Netzor Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Jeg har et Aopen som skal støtte AMD opptil 1400mhz tror jeg. Så det går nok ikke med de cpuene dere holder på med, glemte at det var en annen socket ^^ Får håpe du får den opp i 900 da! Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 (endret) Endelig fått tid til å teste litt! Max klokk på cpu Superpi 1M Forsøkte meg litt på aquamark03, men da ble det varmt gitt :!: må nok forsøke meg med litt lavere klokk på skjermkortet (hvis det funker lenger) kjente på komponentene når dataen hang seg, mellom 60 og 70 grader anslår jeg. Måtte sette hele skiten ut i kulda for å kjøle den ned litt. Får ta en tur på butikken og handle noen vifter ellerno... hvordan går det skylinepower? Får du noe futt i sysakene? 8225310[/snapback] må få til at den reagerer på cd rom og floppy først så jeg kan legge in programer ellers så skal det ble vannblok til den (hvis jeg finner) men klokker ike får jeg vet at vannkjøling funker også skal pc en i et annet prosjekt så har kjempe god tid jeg da edit 1. hvordan klarer du og klokke den i bios? ser ike noe der som kan gå jeg Endret 24. mars 2007 av skylinepower Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå