99tnor Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 hvordan kan jeg fjernstyre winamp, itunes eller windows media player med min k750i? (har en Dell Insprion 6000 m/blåtann) Lenke til kommentar
auto6 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Du tenker på via blåtann fjernkontrollen som følger med på tlf? Da må du legge til pc'en i mine enheter tlf og motsatt (tror du må gjøre det i hvert fall). Så må du godkjenne HID. Det gjør du (hvert fall hos meg, men bruker blåtann adapter) ved å gå inn i blåtann innstillingene på pc'en. Så finner du fram mine enheter. Så tar du å velger den tlf du skal bruke. Så trykker du på properties og så services. Da søker pc'en opp alle tjenestene tlf og pc'en kan bruke mot hverandre. Når den søker må du ha på blåtann på tlf. Så må du huke av HID. Når du har gjort det må du gå inn der hvor fjernkontroll med blåtann ligger på tlf.(Husk å ha på blåtann på pc'sn) Så velger du MediaPlayer (siden du skulle bruke den i blant annet windows media player og itunes). Hvis det ikke funker kan det hende du må søke opp hvilke enhet du vil styre. Håper du skjønte noe av dette. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå