YamHAeroX Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Er det mulig å formatere uten CD? Hvis ja, er det noen plass jeg kan laste ned windows? Er dette det jeg trenger: http://www.microsoft.com/downloads/details...&DisplayLang=en Hva jør jeg når jeg har evt. lastet det ned? : Jeg har Windows Home Edition SP2. takk for alle svar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Du kan formatere fra en floppy. Men da oppnår du bare å få en tom disk. Men sannsynligheten er vel stor for at du har formulert spørsmålet feil, det er antagelig installering av Windows du spør etter. Det blir feil å blande begrepene, formatering er ikke det samme som installering. Den linken din er til et sett med floppyer som inneholder installasjonsprogrammet, de brukes kun hvis du har en PC som ikke kan boote fra CD. Men du trenger jo en CD for å installere Windows. Lenke til kommentar
Erlend0_o Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Du kan formatere fra en floppy. Men da oppnår du bare å få en tom disk.Men sannsynligheten er vel stor for at du har formulert spørsmålet feil, det er antagelig installering av Windows du spør etter. Det blir feil å blande begrepene, formatering er ikke det samme som installering. Den linken din er til et sett med floppyer som inneholder installasjonsprogrammet, de brukes kun hvis du har en PC som ikke kan boote fra CD. Men du trenger jo en CD for å installere Windows. 8145970[/snapback] Ikke windows 95 Nei skal du ha instalert windows på pcen din og CD/DVD romen ikke virker er det bare til å låne en av en kompis eller gi hdd til en venn og han kan formatere den. Så den linken din btw du kan jo prøve men du trenger sikkert et par disketer. Endret 14. mars 2007 av Erlend0_o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå