CyMTeC Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Jeg har tenkt å klokke opp minne mitt en del og lurer på hva som er beste måten å luft avkjøle det på. Noen som har noen forslag? Har lurt litt på å kjøpe denne spreaderen og denne vifte løsninga. Endret 13. mars 2007 av CyMTeC Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Har du en enkel 80/92-mm vifte liggende, så vil denne fungere nesten like greit som noe annet. HS er strengt tatt ikke nødvendig om du ikke skal benytte nokså "farlig" høye spenninger. Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Har du en enkel 80/92-mm vifte liggende, så vil denne fungere nesten like greit som noe annet. HS er strengt tatt ikke nødvendig om du ikke skal benytte nokså "farlig" høye spenninger. 8144629[/snapback] Hva er det som går under "farlig" høye spenninger? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Dette kommer selvsagt an på minne du har Post minnemodul og merke, så kan vi nok gi et hint.. Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 Dette kommer selvsagt an på minne du har Post minnemodul og merke, så kan vi nok gi et hint.. 8165357[/snapback] Har dette minne. Er gode micron brikker, så skal kunne klokke høyt etter det jeg har lest her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå