eikum Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Hei! Har et lite problem her, Microsoft Office Outlook 2007 vil ikke motta meldinger mer.. Eneste den vil gjøre er å sende =( Noen som veit hva feilen kan være? Utrolig irriterende.. Prøvde å reparere og avinstallere program varen, men er fortsatt det samme problemet. *Prøvde med Thunderbird nå, det fungerer utmerket, men liker ikke grensesnittet* Endret 13. mars 2007 av eikum Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 får du noen feilmeldinger? på meg virker det som det kan være feil i konfigureringen av smtp-serveren, feil brukernavn/passord, programmet får ikke kontakt med serveren eller lignende. Lenke til kommentar
eikum Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 får du noen feilmeldinger? på meg virker det som det kan være feil i konfigureringen av smtp-serveren, feil brukernavn/passord, programmet får ikke kontakt med serveren eller lignende. 8143996[/snapback] Får ingen feilmelding, er det som er så rart. Når jeg trykker på Send/Motta kommer det ikke noe opp.. Jeg testet innstillingene via "Test" på kontobrukerern. Da var alt i orden, fikk tilogmed mail at kontoen var testet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 nå har jeg ikke prøvd office 2007 men i alle de andre versjonene jeg har prøvd kommer det opp et send/motta-vindu når programmet sender og mottar mail. hva står det der? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hvordan tester du at det fungerer? Sender du ut en epost til en annen konto og svarer på denne, eller opprettet du en ny og skriver inn hele adressa? Har du antivirusprogram? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 på meg virker det som det kan være feil i konfigureringen av smtp-serveren, feil brukernavn/passord, programmet får ikke kontakt med serveren eller lignende. 8143996[/snapback] SMTP-serveren håndterer sending av e-post, ikke mottak. Hvis det skulle være noe feil med kontoinnstillingene måtte det i så fall være med POP3-serveren (antar at det er POP3 du bruker). Kan det være at du har slått på filter i innboksen? Sjekk det ved å klikke på innboksen og se nederst til venstre på statuslinjen om det står "Filter applied". Hvis det gjør det, klikk View -> Current view -> Customize current view... og klikk Filter. Fjern alt som måtte stå i dialogboksen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå