Robbansvenske Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Undrar om någon kan ge mig feedback på Vista 32bit (home premium vurderas)och om det fungerar bra per idag. Är det lurt att uppgradera och är det relativt felfritt? Virker som det är dåligt med drivere till 64bit verisionen men trenger jag verkligen 64bit? Kommer det spill som kun støtter 64bit och når? Eller ska man gå før en 64 bit installation uansett? Lenke til kommentar
jealei Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei, jeg var også litt skeptisk da jeg skaffa meg vista home premium 32bits, men det virker faktisk veldig bra, det eneste problemet jeg har kommet på er at adobe premier pro 2 ikke funker, men ellers funker det veldig bra, og ser helt vanvittig bra ut. Lenke til kommentar
nero78 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Undrar om någon kan ge mig feedback på Vista 32bit (home premium vurderas)och om det fungerar bra per idag. Är det lurt att uppgradera och är det relativt felfritt? Virker som det är dåligt med drivere till 64bit verisionen men trenger jag verkligen 64bit? Kommer det spill som kun støtter 64bit och når? Eller ska man gå før en 64 bit installation uansett? 8143876[/snapback] Vista fungerer helt topp, men har litt irriterende bugs her og der. De blir borte snart, men gjør heldigvis ikke at total opplevelsen på vista går ned. Dessuten så er vista en helt annen verden som får XP til å virke som steinalder. 64bit er for krevende brukere som trenger maskinenen til noe helt spesielt. Glem 64 bit for vanlig brukere enda. Alt vil bli 64 bit til slutt, men ikke enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå