Lillevold Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg skal kjøpe PDA med tastatur, men har aldri hatt mobil/PDA med skyvbart tastatur, og lurer derfor på om noen har synspunkter på fordeler/ulemper med de to typene? Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Med skyvbart tastatur får du som regel større skjerm, men samtidig også en tykkere telefon/pda. Spørs vel da på hvor kresen du er på størrelse og vekt. Har i dag en tytn og er meget fornøyd, men den ligger meget sjeldent i lomma og heller i bag'en. Lenke til kommentar
Lillevold Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Hva med holdbarheten, skulle tro at en PDA uten skyvemekanisme blir mer solid? Er det noen som har erfaring med at skyvemekanismer blir slarkete eller går i stykker ved langvarig bruk? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg har både Qtek 9100 og HTC TyTN. Det blir jo selvfølgelig litt mer slark enn da de var nye, men ikke noe som er problematisk. Men jeg passer nå godt på dem, og har dem stort sett i beltet (med Krusell-vesker) når jeg drar rundt på dem (som er tilregnet alltid). Bruker HTC S620 hvis jeg må et sted der telefoner kan få litt mer bank... Lenke til kommentar
Knocksock Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 En PDA med tastatur KAN være mer sårbar pga kabel mellom skjern og tastatur kan få et brudd i "Ledning". Men dette er selvfølgelig avhengig av bruk. Hvis man ønsker med tastatur er det ingen grunn til å ikke velge det. Det er nevnt at i-mate Ultimate serien skal få 3 års "Optional" garanti. I utgpkt har i-mate produkter 2 års garanti på materiell svakhet og produksjon av enhet. Jeg ville valgt et skyvetastatur pga skjerm str og man får som regel større taster enn ved å velge en PDA med tastatur på front. Hva med holdbarheten, skulle tro at en PDA uten skyvemekanisme blir mer solid? Er det noen som har erfaring med at skyvemekanismer blir slarkete eller går i stykker ved langvarig bruk? 8145441[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå