( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det var det de lovte, men "HD-skalering" er ikke det samme som magi akkurat. PS2-spill vil alltid ta seg best ut på en PS2. Tullball. Ofte, men slettes ikke alltid. Kan du gi meg eksempler, i form av comparison? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 QUOTE(master_al @ 02/12-2007 : 16:39) * QUOTE(Dryzz @ 01/12-2007 : 23:33) * Har nettopp lånt dette spillet av en venn, men når jeg skal til å spille det er grafikken så latterlig dårlig at jeg ender opp med å skru det av... Dette er på PS3 altså.. Noe jeg er nødt til å stille på? Skal ikke være noe feil på PS3 da, men er enig med deg at spillet ikke er spesielt bra grafisk. Det er faktisk ikke bedre grafikk enn tiern utrolig nok. Men det er da ikke så dårlig grafikk at det går utover resten av spillet? FF7 er fremdeles utrolig spillbart selvom det ikke ser så bra ut lenger. For vant til for god grafikk kanskje? Nei de får nok ikke så mye bedre grafikk på PS2 nå skulle jeg tro, grafikken er ikke forbedret noe særlig fra 10, men grafikken er uansett bra. Skal ikke PS3 gjør grafikken super på PS2 spill? ----------------------------------------- Er ikke at jeg er vandt til bra grafikk, tvert imot Men grafikken er dårligere enn det den skal være på PS2... Masse horisontale striper og fargene er utrolig kvalmende å se på :S Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hva slags kabel/TV har du? Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 HDMI kabel til en Hitachi 32" HDReady (om den siste delen har noe å si.. ) Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Du kjører altså på PS3, det kan ha noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Heeelt off topic da.. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Leste jo litt tidligere i denne tråden at det skal være helt bra bilde, om ikke bedre... Lenke til kommentar
dekar24k Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Grafikken er ikke sinnsyk, men så lenge det ikke hakker så er jeg fornøyd. I RPG's syns jeg ikke grafikken har noe å si .. Jeg spiller jo fortsatt ultima online i ny og ne.. Lenke til kommentar
Dryzz Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hmm, later til at jeg blir nødt til å ta bilde og legge det ut ser det ut som Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Det var det de lovte, men "HD-skalering" er ikke det samme som magi akkurat. PS2-spill vil alltid ta seg best ut på en PS2. Tullball. Ofte, men slettes ikke alltid. Kan du gi meg eksempler, i form av comparison? Har kun min PS3 nå, så nei. Men det finnes da tusen sammenligsbilder rundt om kring fra tiden da oppskaleringsfunksjonen kom. Jeg baserer påstanden min på sammenligninger jeg har sett tidligere, hva jeg selv ser når jeg spiller og hvordan det fungerer rent teoretisk. På PS3 kan du selv velge native/oppskalert og hvorvidt du vil ha smoothing eller ikke, altså mye større mulighet for å finne den optimale innstillingen for det aktuelle spillet enn ved å kun ha mulighet for native. Du begrunner overhodet ikke påstanden din om at PS2-spillene alltid vil se bedre ut på PS2. On-topic: Kjøp Final Fantasy XII. Fungerer ypperlig på både PS2 og PS3. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=158224 Mye forskjellig. Det jeg sa ble ikke helt korrekt nei, kan hende jeg har basert meg på info tatt fra før FW 1.5. Men det var mye forskjellig, ja. Vil si hovedtrekkene er at spillene blir mindre pikselert med oppskalering, men mer utydelig/uklart og i noen tilfeller mer hakketet. Anyhu, skal ha det til PS2, straks det blir tid til å spille et såpass langdrygt spill som FFXII. Lenke til kommentar
Livert Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Finnes det en hjelpe-tråd ang. FFXII i forumet? Kan noen gi meg link? Finner tydeligvis ikke dette selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå