Gå til innhold

Final Fantasy 12 - kongespel, kjøp det


KayAU

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Interessant tråd, ble faktisk til at jeg bestilte spillet nå i kveld. Har knapt rørt Final Fantasy siden IX, men har nå lest så mye unison skryt av XII at jeg ikke kunne la være. Største problemet blir vel å finne tid, nå som jeg virkelig begynner å synke dypt inn i 'Okami'...

Lenke til kommentar

Skal faktisk si meg enig i at stemmene er bra... :) Dog har Zelda TP ødelagt dette spillet litt for meg.. Siden jeg begynte å spille det, og var litt over 20timer inn i det.. Så kom Zelda og tok over tida mi..

 

Men, skal prøve å ta det opp igjen nå snart.. :) Må finne en walktrough først, siden jeg ikke husker hva jeg skal.. :p

Lenke til kommentar

FFVII på PSP? download sak da eller?

 

Nei det er ikke samme ulla.. Med litt research finner du raskt ut at kamper er blitt litt mer action i og med at du ikke blir transportert til en battle field med bare dine karakterer og gitte fiender.. Ting foregår i "realltime". Grafisk tyner den maks ut av ps2, og voiceactors (som IKKE var med i VII) er brilliante. Dog, om du ikke liker VII, som blir til dags dato sett på som det beste FF spillet, så vet jeg ikke om FF generelt er noe for deg :p

Lenke til kommentar

FF XII er bra grafisk, gode menyer, bra system for våpen, armors osv, nydelig utført kampsystem. Men spillet veksler mellom ekstremt bra og drepende kjedelig, enkelte steder gjør det fysisk og mentalt vondt å spille gjennom.

 

Håper FF XIII kommer med et lignende system, nydelig grafikk og bra historie = :dribble:

Lenke til kommentar

Hva i hvette var vitsen med denne tråden? Totalt unødvendig tråd. Her sitter jeg, med utgifter på reprasjon av bil etc på nesten 15k spenn, så blir jeg lokket med en slik tråd? Uhørt, forskammelig.

 

Jeg vil ha Final Fantasy 12, ser bare helt ufornektelig nydelig bra ut.

 

*Nynner "Cry my a river" av Justin Timberlake*

:cry:

Endret av Bear^
Lenke til kommentar

Føler meg i ekstremt mindretall når jeg sier dette, men jeg synes rett og slett at spillet suger :p Mest p.g.a kampsystemet. Jeg takler det rett og slett ikke... synes heller de kunne gått for ren real-time i stedet for en blanding av real-time og turn-based. :/ Eller, selvsagt, beholdt det gamle ATB-systemet :p

Lenke til kommentar
Vet noen om dette kampsystemet minner om det fra kingdom hearts?

8157114[/snapback]

 

Det kan minne om det, men det er langt fra det samme. I Kingdom Hearts er det jo fullstendig realtime battle for du bare kan hamre løs på knappene for å utføre angrep. i Final Fantasy XII ligner det på realtime, men du må fortsatt vente på en ATB-bar som fylles opp før angrepet utføres.

Lenke til kommentar

Selv synes jeg dette spillet er helt elendig!

Tom FFX-2 var knakende bra iforhold til dette.

 

Men det er min subjektive meningen.

Grafikken på gameplay er også under middels.

 

Kanskje jeg har blitt bortskjemt med alle de andre bra rolle spilla på PS2,

men FF 12 skuffet STORT!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...