KayAU Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Talen er nok på engelsk, og då stort sett (men ikkje utelukkande) amerikansk. Men keisam synest eg ikkje han er. Som eg skreiv i første post, synest eg faktisk det er skikkeleg bra stemmer her. Kay Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Vet ikke om det sier deg noe Mala, men stemmene er hvertfall vesentlig bedre enn de var i Final Fantasy X. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Dette blir et av de første spillene som annskaffes da jeg får min PS neste uke (gav min PS2 til min kjære søster da jeg flytta), og gjett om jeg gleder meg!! Er et stort fan av FF serien så dette blir bra! Lenke til kommentar
AtomicMoog Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Interessant tråd, ble faktisk til at jeg bestilte spillet nå i kveld. Har knapt rørt Final Fantasy siden IX, men har nå lest så mye unison skryt av XII at jeg ikke kunne la være. Største problemet blir vel å finne tid, nå som jeg virkelig begynner å synke dypt inn i 'Okami'... Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Stemmene er endeeel bedre enn X ja. Baltiher sin britiske aksang basser faktisk også perfekt til karakteren, si I like it Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Skal faktisk si meg enig i at stemmene er bra... Dog har Zelda TP ødelagt dette spillet litt for meg.. Siden jeg begynte å spille det, og var litt over 20timer inn i det.. Så kom Zelda og tok over tida mi.. Men, skal prøve å ta det opp igjen nå snart.. Må finne en walktrough først, siden jeg ikke husker hva jeg skal.. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Er det noe summons i dette Final Fantasy-spillet? Slik som i FFX? Og er det masse spells? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er summons ja (Eller Espers som de heter i dette spillet). Det er også en hel masse spells, som alltid. Final Fantasy er fortsatt seg selv likt, til tross for en del endringer i kampsystem o.l. Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Det er summons ja (Eller Espers som de heter i dette spillet). Det er også en hel masse spells, som alltid. Final Fantasy er fortsatt seg selv likt, til tross for en del endringer i kampsystem o.l. 8150896[/snapback] FF uten summons er som brød uten smør, det funker bare ikke. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Stemmene er geniale, eneste er at noen kan høre litt "snobb" ut Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 For en person som overhodet ikke har erfaring med FF og som syntes FF VII på PSP sugde rævhår <----- Er dette samme ulla? Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 FFVII på PSP? download sak da eller? Nei det er ikke samme ulla.. Med litt research finner du raskt ut at kamper er blitt litt mer action i og med at du ikke blir transportert til en battle field med bare dine karakterer og gitte fiender.. Ting foregår i "realltime". Grafisk tyner den maks ut av ps2, og voiceactors (som IKKE var med i VII) er brilliante. Dog, om du ikke liker VII, som blir til dags dato sett på som det beste FF spillet, så vet jeg ikke om FF generelt er noe for deg Lenke til kommentar
xTep Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 FF XII er bra grafisk, gode menyer, bra system for våpen, armors osv, nydelig utført kampsystem. Men spillet veksler mellom ekstremt bra og drepende kjedelig, enkelte steder gjør det fysisk og mentalt vondt å spille gjennom. Håper FF XIII kommer med et lignende system, nydelig grafikk og bra historie = Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Hva i hvette var vitsen med denne tråden? Totalt unødvendig tråd. Her sitter jeg, med utgifter på reprasjon av bil etc på nesten 15k spenn, så blir jeg lokket med en slik tråd? Uhørt, forskammelig. Jeg vil ha Final Fantasy 12, ser bare helt ufornektelig nydelig bra ut. *Nynner "Cry my a river" av Justin Timberlake* Endret 14. mars 2007 av Bear^ Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Føler meg i ekstremt mindretall når jeg sier dette, men jeg synes rett og slett at spillet suger Mest p.g.a kampsystemet. Jeg takler det rett og slett ikke... synes heller de kunne gått for ren real-time i stedet for en blanding av real-time og turn-based. :/ Eller, selvsagt, beholdt det gamle ATB-systemet Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Vet noen om dette kampsystemet minner om det fra kingdom hearts? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Vet noen om dette kampsystemet minner om det fra kingdom hearts? 8157114[/snapback] Det kan minne om det, men det er langt fra det samme. I Kingdom Hearts er det jo fullstendig realtime battle for du bare kan hamre løs på knappene for å utføre angrep. i Final Fantasy XII ligner det på realtime, men du må fortsatt vente på en ATB-bar som fylles opp før angrepet utføres. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Føler meg i ekstremt mindretall når jeg sier dette, men jeg synes rett og slett at spillet suger 8157071[/snapback] Kan ha noe med at du ER i ekstremt mindretall Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Selv synes jeg dette spillet er helt elendig! Tom FFX-2 var knakende bra iforhold til dette. Men det er min subjektive meningen. Grafikken på gameplay er også under middels. Kanskje jeg har blitt bortskjemt med alle de andre bra rolle spilla på PS2, men FF 12 skuffet STORT! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg KLARER ikke fatte det, seriøst, jeg KLARER ikke fatte hvordan en kan si at dette suger/er elendig.. Og hvilke andre bra "rolle spill" (ordelingskramper) tenker du på som er så evi mye bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå