Gå til innhold

Hjelp, ødelagt skjerm. :(


Anbefalte innlegg

Jeg har en Acer TravelMate 8003LMI bærbar pc. I dag så var jeg så uheldig å dunke noe tungt borti bærevesken til maskinen, det gjorde at skjermen fikk seg en trøkk, så nå er den deffekt. Sjekk bildet... Så nå er spørsmålet, jeg vil helst at maskinen min skal fungere som normalt. Hva kan jeg gjøre? Det koster vel like mye å fikse skjeremen som det koster for en tilsvarende maskin? Eventulet hvor mye kan jeg forvente å få for denne maskinen på f. eks qxl, hvis jeg selger den med Xp proffessional og MS-office pluss trådløs optisk mus. Maskinen er helt strøken ellers, nesten ikke en ripe i lakken. Alt virker jo som normalt liksom...

 

2005972117534595134_fs.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg er klar over det at den som eventuelt kjøper maskinen vil få samme problemet. Spørsmålet er hva jeg kan forvente meg å få for en 2 år gammel pc med skadet skjerm med software og ekstrautstyr. Maskinen er jo full brukbar ellers...

Endret av NestenUtenkunnskap
Lenke til kommentar
Ringte til et verksted nå, 3500 + moms for å fikse skjermen. Hva sier dere, er det verdt d?

8143788[/snapback]

 

 

jeg ville ikke ha kostet så mye på den pcèn...prøv heller å se på bruktmarkedet etter en defekt pc med en skjerm som er iorden...

 

 

Gega

Lenke til kommentar
Ringte til et verksted nå, 3500 + moms for å fikse skjermen. Hva sier dere, er det verdt d?

8143788[/snapback]

 

 

jeg ville ikke ha kostet så mye på den pcèn...prøv heller å se på bruktmarkedet etter en defekt pc med en skjerm som er iorden...

 

 

Gega

8143884[/snapback]

 

Da tror jeg man må vente til man brir grønn i ansiktet..... Hvis du er "veldig" fornøyd med maskinen ellers og den er så strøken du sier så tviler jeg på at du får en så svært mye bedre maskin til drøye 4000,- som dette kommer på.

 

Tipper du kanskje kan får et par tusen for den slik den er nå og tror det eneste stedet du evt kan få tak i en brukt/defekt maskin er på ebay/USA

Lenke til kommentar
Hvis pc'n din har en vanlig (ikke widescreen) 15 tommers skjerm så har jeg en laptop skjerm stående. Den har stått i en HP laptop, funker 100% og har en oppløsning på 1024x768. Den er din for et par hundringser =)

8147112[/snapback]

 

passer alle skjermer uansett så lenge det er samme størrelse?

Lenke til kommentar
Bilder av skjermen etter jeg demonterte den for inspeksjon.

 

2006398249245398313_fs.jpg

 

2006319247711684130_fs.jpg

8149297[/snapback]

 

ikke anbefalt å kjøpe et annet lcd panel enn det som er spesifisert... om du da ikke ønsker en del trøbbel med tilpassninger osv... er ikke som å koble en ekstern skjerm disse paneler da ..

å ja det er svindyrt .. netopp ødelagt min agen Acer 5051 brukt i 2 mnd :cry: så den bare står her med ødelagt skjerm mens jeg jøpte en ny istedet...

Lenke til kommentar
Hallo, å si at all skjermpaneler passer på denne pcen, er som å si at alle bildeler passer om en annen, noen som tok poenget?

 

IKKE kjøp noe som du lurer på kan passe, sjekk serienummer og delenummer.

Sjekk her feks:    http://www.lcds4less.com/

8164438[/snapback]

 

Enig med Jaguaren! Fikk forøvrig aldri svar fra lcds4less ang min Pi1536. Fungerer nå som media center koblet opp til min 40" LCD. Problem solved ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...