_perulv_ Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg skal kjøpe et intelbasert hovedkort som kan ta dualcore prosessorer. Budsjettet ligger på maks 1500 kr. Hvilket burde jeg gå for? Blir takknemmlig for forslag. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Anbefaler denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331627 Velg Asus. Asus er best innen hovedkort! Lenke til kommentar
Jiraya-Senin Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Prøv å se om du finner et DFI kort som kler dine krav. Jeg har alltid brukt DFI kort, riktignok AMD baserte men de skal ha Intel baserte også. Uansett så har jeg aldri hatt noe negativt å sagt om DFI. Hvis du kjøper fra LANParty serien pleier det også og følge med masse nyttig LAN relatert ekstra utstyr hvis d er aktuelt for deg. Gode klokke muligheter også. Den offesielle DFI siden Netshop leverer noen DFI kort, se etter der. edit: linker, struktur Endret 13. mars 2007 av Jiraya-Senin Lenke til kommentar
_perulv_ Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Takk for svarene. Jeg tror jeg går for Asuskortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå