audi200 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei alle. Hvor kan jeg få kjøpt Nokia N93i i Trondheim? help me.. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 atte.... hvorfor må du kjøpe i trondheim? Om det er div utsalgsteder der som selger den vil jeg tippe at det i de fleste tilfeller er billigere å kjøpe på nettet?? Lenke til kommentar
Hesten Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Prøvd Spaceworld i Trondheim? De skal ha et godt utvalg etter hva jeg har hørt. Etter en kjapp tur innom Dangaard, er den iallefall i stock og burde ikke være noe problem for SW Trondheim å få fatt i. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 nå er vel ikke spaceworld særlig billig Kikk på finn.no . der selges den for bla for 5500. Han jeg kjøpte av selger også en til der ser jeg.... Lenke til kommentar
Hesten Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 nå er vel ikke spaceworld særlig billigKikk på finn.no . der selges den for bla for 5500. Han jeg kjøpte av selger også en til der ser jeg.... 8144438[/snapback] Nå var det vel heller ikke det et spørsmål fra han hvor den var billigst, men hvor han kunne kjøpe den? Men uansett, hvis du finner en N93i til 5500 på Finn.no er du heldig, siden telefonen koster i overkant av 5000 fra wholesaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå