Sozeles Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 Er ikke Scrin de som ble muterte av Tiberium da? Nei. Til dere som lurer på om nye C&C blir noe bra, dra ned demoen fra gamer.no Bringer i alle fall meg tilbake til den gode gamle C&C feelingen etter ti år med skrekkelig ræva oppfølgere og spin-offs. Skal ha det første LAN'et mitt på årevis nå i påsken. Inviterer noen kamerater, så spiller vi C&C. Med lyden av stereoen med gamle-cd'en fra 96 i god dur i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Demoen er faktisk kjempe, jeg har spilt den i timesvis... Langt mer enn jeg har spilt noe annet retailspill jeg har kjøpt på noen måneder ;p Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 (endret) Demoen er faktisk kjempe, jeg har spilt den i timesvis... Langt mer enn jeg har spilt noe annet retailspill jeg har kjøpt på noen måneder ;p 8203169[/snapback] Jeg og, har spilt igjennom alle slags scenarioer som er mulig på den lille banen Endret 21. mars 2007 av heanwi Lenke til kommentar
AnBa Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har forhåndsbestilt C&C3 nå. Så jeg får det den 29. eller like etter. 428 til sammen. Kroner, that is. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Jeg blir alltid eid av den forbannede AI`en P På brutal har jeg ingens sjans i helvete å overleve, noen som har en overlevelses-taktikk? Tenker på Skirmish jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg