Gå til innhold

Prisgaranti på Lefdal!


Anbefalte innlegg

Prisgarantien til Lefdal er virkelig en liten gullgruve for den som gidder å lete etter produktet billigere hos andre. Jeg har nå selv kjøpt et Nikon D80 til 1000 under billigste nettpris, et Lexar SD Extreme III 2 gb til 300,-(kostet 1200 der egentlig), og et Ixus 900 til 3250(var virkelig billig for en måned siden).

 

Kort sagt, på alt av minnebrikker er det mulig å gjøre kupp. Lexar brikken var i alle fall helt genial. Har forresten sammenlignet med fotovideo.no.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har nettopp satt ned prisene sine på minnekort dessverre. For et par uker siden var det mulig å få 4 GB Lexar-kort til rundt 600 ved å sammenlikne med fotovideo.no. Nå er det ikke så mye å spare lenger.

8143473[/snapback]

Ikke på SD brikkene. Versjonen med 2 gigabyte står oppført til 850 på nettsiden(dvs. 1200 i butikken), så på de er det enda mulig å gjøre et godt kjøp :) !

Lenke til kommentar
Hva med netshoposlo.no f.eks?

 

Det er vel en butikk med fast utsalgsted eller?

8158840[/snapback]

 

Men det gjelder jo bare for Lefdal butikker rett i nærheten av Oslo, nytter jo ikke å dra frem det for oss i Stavanger vil jeg tippe.

8160496[/snapback]

 

Lefdal ligge rett øve veien fra Ikea. ved siden av Plantasjen og Kverneland bil..

Lenke til kommentar
Hva med netshoposlo.no f.eks?

 

Det er vel en butikk med fast utsalgsted eller?

8158840[/snapback]

 

Men det gjelder jo bare for Lefdal butikker rett i nærheten av Oslo, nytter jo ikke å dra frem det for oss i Stavanger vil jeg tippe.

8160496[/snapback]

 

Lefdal ligge rett øve veien fra Ikea. ved siden av Plantasjen og Kverneland bil..

8167425[/snapback]

 

Joda, har vært der mange ganger.

 

Mitt poeng er at prisgarantien bare gjelder lokale sjapper, og ikke mot priser i butikker i andre steder av landet.

Lenke til kommentar
Ok da for man en LG L204WT-SF til 1600,- :dribble:

8156036[/snapback]

Husk, betinger at det er en butikk med fast utsalgssted du sammenligner med. Mot nettbutikker gjelder ikke prigarantien..

8158315[/snapback]

 

lg tv til 1600? hvor fikk du den prisen fra?

 

Joda, har vært der mange ganger.

 

Mitt poeng er at prisgarantien bare gjelder lokale sjapper, og ikke mot priser i butikker i andre steder av landet.

 

WRONG ;) henta inn 2500 på en tv forleden på lefdal med prisgaranti mot en butikk i kristiansand :) fikk de til å faxe meg en bekreftelse på prisen så gikk det smooth.

 

Det som var jævlig digg er at selgerne ikke gir deg pes viss du bruker finnerlønnen. ikke som på elkjøp som du må krangle for å matche prisen.

Lenke til kommentar
Ok da for man en LG L204WT-SF til 1600,- :dribble:

8156036[/snapback]

Husk, betinger at det er en butikk med fast utsalgssted du sammenligner med. Mot nettbutikker gjelder ikke prigarantien..

8158315[/snapback]

 

lg tv til 1600? hvor fikk du den prisen fra?

 

Joda, har vært der mange ganger.

 

Mitt poeng er at prisgarantien bare gjelder lokale sjapper, og ikke mot priser i butikker i andre steder av landet.

 

WRONG ;) henta inn 2500 på en tv forleden på lefdal med prisgaranti mot en butikk i kristiansand :) fikk de til å faxe meg en bekreftelse på prisen så gikk det smooth.

 

Det som var jævlig digg er at selgerne ikke gir deg pes viss du bruker finnerlønnen. ikke som på elkjøp som du må krangle for å matche prisen.

8172994[/snapback]

 

hehe, det er nok mer med selgeren å gjøre. jeg kan bekrefte at de er SVÆRT kranglete også på lefdal til tider. mener å huske å lest flere historier om lefdal og vanskeligheter her på forumet også ...

Lenke til kommentar

ok, spørs kanskje hvor man er. jeg har kjørt finnerlønnen på lefdal alna 5-6 ganger nå. har ikke hatt noe krangling en enesta gang :) varer på data og tv avd. da.

 

spørs vel hvordan du kommer også da, jeg pleier å alltid ha med dokumentasjon da, ettersom de krever det, viss man ikke har det eller prøver mot en internett butikk kan jeg skjønner det

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...