JPTvete Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Har i helgen vært på kurs hos Knut Hoftun. Og her er en av bildene derfra: Si gjerne hva dere mener om det. Info: Hun ligger i totalt mørklagt studio og eneste lyskilde er en lommelykt til 10Kr. Endret 13. mars 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Lekkert Snakenor! Utrolig pent med den spredte spot-belysningen i rommet og belysningen på modelle fallt også meget godt i smak. Ikke så lekkert med den tatooleggen der, men det var vel utenfor din makt å få det bort Endret 13. mars 2007 av ragamuffin Lenke til kommentar
Jostop Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Må bare ta av meg hatten for dette bildet. Lyssettingen fungerer utrolig bra. Dette er kunst! Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 13. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 Dette var nydelig! Eneste som forstyrrer for meg er den noe lyse flekken på veggen. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Lekkert Snakenor!Utrolig pent med den spredte spot-belysningen i rommet og belysningen på modelle fallt også meget godt i smak. Ikke så lekkert med den tatooleggen der, men det var vel utenfor din makt å få det bort 8143040[/snapback] Ja man kommer langt med litt fantasi, trenger ikke studiobelysning da man kan kjøpe lommelykter for 10kr :-) Må bare ta av meg hatten for dette bildet. Lyssettingen fungerer utrolig bra. Dette er kunst! 8143218[/snapback] Takk for det :-) Dette var nydelig! Eneste som forstyrrer for meg er den noe lyse flekken på veggen. 8143911[/snapback] Takk for det :-) Lys flekk? Du ser hvordan lyssetting som er brukt? En litt annerledes versjon: Endret 13. mars 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Lys flekk? Du ser hvordan lyssetting som er brukt? 8149423[/snapback] Ja, jeg bare syns det var litt uheldig med det litt lyse "punktet" på veggen, eller hvordan jeg skal forklare det. For meg tok det litt av oppmerksomheten, vet ikke hvordan det funker for andre. Virker dødstøft å ta bilder på den måten, var det dyrt kurs? Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 En litt annerledes versjon: Synes den første var bedre, modellen var utbrent på det siste. Det første var til gjengjeld veldig flott! Lenke til kommentar
moyd Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Lukketid 51,6 sek? tolmodig modell Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Lys flekk? Du ser hvordan lyssetting som er brukt? 8149423[/snapback] Ja, jeg bare syns det var litt uheldig med det litt lyse "punktet" på veggen, eller hvordan jeg skal forklare det. For meg tok det litt av oppmerksomheten, vet ikke hvordan det funker for andre. Virker dødstøft å ta bilder på den måten, var det dyrt kurs? 8151605[/snapback] 2300,- inkl herlig lunch og kopi av Knut's bilder. Kurset var fra 11:00-17:00 Absolutt verdt pengene og anbefales. En litt annerledes versjon: Synes den første var bedre, modellen var utbrent på det siste. Det første var til gjengjeld veldig flott! 8151642[/snapback] Modellen er ikke utbrent, da bør du sjekke skjermen din! Liker nok første versjon best selv også.. Lukketid 51,6 sek? tolmodig modell 8151697[/snapback] Ja, helt utrolig utholdende og flink modell. Endret 14. mars 2007 av Snakenor Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) Modellen er ikke utbrent, da bør du sjekke skjermen din!Liker nok første versjon best selv også.. Skjermen min er helt fin den. PS også gir peak i histogrammet i området under det venstre brystet hennes, og det er synlig mindre detaljer der enn på det første bildet. Endret 14. mars 2007 av k-ryeng Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Modellen er ikke utbrent, da bør du sjekke skjermen din!Liker nok første versjon best selv også.. Skjermen min er helt fin den. PS også gir peak i histogrammet i området under det venstre brystet hennes, og det er synlig mindre detaljer der enn på det første bildet. 8151905[/snapback] Ja det er lysere, men det er da detaljer overhele og da er det ikke utbrent. Har sjekket i PS CS2 to ganger nå. Men samme det, gidder ikke diskutere det. Ha en fin dag. Lenke til kommentar
riktig Skrevet 14. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 14. mars 2007 Utbrent-allergi er visst alvorlige saker. Personlig gir jeg f. Nydelig bilde, syns jeg. Å male med lys er spennende, spesielt når det gjøres slik. Det trengs et utall lamper og reflektorer til ganske mange lilla lapper for å gjenskape dette, om det i det hele tatt er mulig. Det enkle er ofte det beste. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 15. mars 2007 Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Utbrent-allergi er visst alvorlige saker. Personlig gir jeg f. Er generelt ikke "allergisk" mot utbrente flater, men her synes jeg det var sjenerende at modellen var så lys. Synes det første bildet var langt bedre. Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. mars 2007 Okay folkens, da legger jeg ut siste versjon: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå