Tjohei Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Haha, fantastisk bilde, Mala. :!: Må si jeg er glad i min hvite box, jeg... Lenke til kommentar
Penneknekt Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Pressemeldingen nevner ikke 65nm-brikker med et ord. Kan vi da ta det for gitt at slike ikke er implementert i det nye produktet? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Skjønner ærlig talt ikke hva MS driver med. Ikke skal de fikse støyproblemene og ikke blir det noen HD-DVD spiller innebygd heller... Positivt at de med svartfargen fjerner seg litt fra "baderomsdesignet" dog. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Skjønner ærlig talt ikke hva MS driver med. Ikke skal de fikse støyproblemene og ikke blir det noen HD-DVD spiller innebygd heller... Positivt at de med svartfargen fjerner seg litt fra "baderomsdesignet" dog. 8255156[/snapback] Støyproblemet er allerede gjort noe med i eksisterende boxer.. De nyeste 360'ene har ny dvd-rom som bråker mye mindre.. Samme dvd-rom er i Eliten regner jeg med.. Så den værste støyfaktoren har de i hvert fall forsøkt å fikse opp i.. Innebygd HD DVD har MS sagt fra dag 1 er uaktuellt og jeg er faktisk glad for at jeg ikke får dette tredd ned på meg. Jeg vil ikke betale ekstra for dette i hvert fall. Men svart farge er nice.. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Innebygd HD DVD har MS sagt fra dag 1 er uaktuellt og jeg er faktisk glad for at jeg ikke får dette tredd ned på meg. Jeg vil ikke betale ekstra for dette i hvert fall. 8255209[/snapback] Greit at de har et billig-alternativ uten slikt, men dersom det liksom skal være en "Elite" modell så bør det jo ligge litt bak navnet også. Er sikker på at mange hadde ønsket seg en high-end modell med HD-DVD innebygd. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Innebygd HD DVD har MS sagt fra dag 1 er uaktuellt og jeg er faktisk glad for at jeg ikke får dette tredd ned på meg. Jeg vil ikke betale ekstra for dette i hvert fall. 8255209[/snapback] Greit at de har et billig-alternativ uten slikt, men dersom det liksom skal være en "Elite" modell så bør det jo ligge litt bak navnet også. Er sikker på at mange hadde ønsket seg en high-end modell med HD-DVD innebygd. 8255228[/snapback] Joda, hadde vært fint det vist HD-DVD hadde blitt ny dvd standad, Men det ville også forvirret markeded, du vil sikkert spill skal komme på HD-DVD også, greit nok, men da sitter mange millioner i kulda. Lage en HD og en vanlig version ville nok økt pris på spillene også, og konsollen blir dyrere ikke minst Endret 28. mars 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Innebygd HD DVD har MS sagt fra dag 1 er uaktuellt og jeg er faktisk glad for at jeg ikke får dette tredd ned på meg. Jeg vil ikke betale ekstra for dette i hvert fall. 8255209[/snapback] Greit at de har et billig-alternativ uten slikt, men dersom det liksom skal være en "Elite" modell så bør det jo ligge litt bak navnet også. Er sikker på at mange hadde ønsket seg en high-end modell med HD-DVD innebygd. 8255228[/snapback] Joda, men er nok mye markedsførings-strategi her.. Hvis de putter innebygd HD DVD i boxen slik at den kanskje blir like dyr som PS3 så mister de mye av salgsargumentet sitt når det går på pris.. Da vil de jo i tilfelle gi sony "rett" i at deres løsning med alt i en boks er den beste. I tillegg slipper de nå masse pes fra eksisterende kunder som ikke har HD DVD innebygd eller har kjøpt ad-on spilleren. Siden de har stresset "vi gir forbrukerene ett valg" i lengre perioder nå så ville de tatt en skikkelig "sony" hvis de plutselig ombestemte seg her. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Joda, hadde vært fint det vist HD-DVD hadde blitt ny dvd standad, Men det ville også forvirret markeded, du vil sikkert spill skal komme på HD-DVD også, greit nok, men da sitter mange millioner i kulda. Lage en HD og en vanlig version ville nok økt pris på spillene også 8255248[/snapback] Spill må ikke nødvendigvis komme på HD-DVD. Poenget er jo at HD-DVD er bakoverkompatibel med vanlige DVD'er. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 28. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2007 Joda, hadde vært fint det vist HD-DVD hadde blitt ny dvd standad, Men det ville også forvirret markeded, du vil sikkert spill skal komme på HD-DVD også, greit nok, men da sitter mange millioner i kulda. Lage en HD og en vanlig version ville nok økt pris på spillene også 8255248[/snapback] Spill må ikke nødvendigvis komme på HD-DVD. Poenget er jo at HD-DVD er bakoverkompatibel med vanlige DVD'er. 8255263[/snapback] ja, skal nok se om HD-DVD vinner krigen at en ny version kommer med den innbygd for filmavspilling, det ville økt leve tiden for Xbox 360 definitivt Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Innebygd HD DVD har MS sagt fra dag 1 er uaktuellt og jeg er faktisk glad for at jeg ikke får dette tredd ned på meg. Jeg vil ikke betale ekstra for dette i hvert fall. 8255209[/snapback] Greit at de har et billig-alternativ uten slikt, men dersom det liksom skal være en "Elite" modell så bør det jo ligge litt bak navnet også. Er sikker på at mange hadde ønsket seg en high-end modell med HD-DVD innebygd. 8255228[/snapback] Joda, men er nok mye markedsførings-strategi her.. Hvis de putter innebygd HD DVD i boxen slik at den kanskje blir like dyr som PS3 så mister de mye av salgsargumentet sitt når det går på pris.. Da vil de jo i tilfelle gi sony "rett" i at deres løsning med alt i en boks er den beste. I tillegg slipper de nå masse pes fra eksisterende kunder som ikke har HD DVD innebygd eller har kjøpt ad-on spilleren. Siden de har stresset "vi gir forbrukerene ett valg" i lengre perioder nå så ville de tatt en skikkelig "sony" hvis de plutselig ombestemte seg her. 8255258[/snapback] her er hvertfalll hva sony sier om xbox 360 elite: http://news.teamxbox.com/xbox/13112/Sony-R...e-Announcement/ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Siden de har stresset "vi gir forbrukerene ett valg" i lengre perioder nå så ville de tatt en skikkelig "sony" hvis de plutselig ombestemte seg her. 8255258[/snapback] I mine øyne vil det helt klart fortsatt være å gi kundene et valg dersom de hadde HDDVD innebygd: Vil man ha en billig low-end uten HD så kjøper man det, men vil man ha en litt dyrere high-end så kjøper man det. Hadde jo vært et suverent valg for kundene! Ingen ville heller blitt latt i stikken så lenge man fortsetter i god tid framover å gi ut spill på vanlig DVD. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Hva Sony sier om Nintendo og Microsoft, og vica versa går ikke ann å bruke i diskusjoner, ettersom du får ikke noe som helst "seriøs" tilbakemelding. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 her er hvertfalll hva sony sier om xbox 360 elite:http://news.teamxbox.com/xbox/13112/Sony-R...e-Announcement/ 8255275[/snapback] Jøsses... Imponerende diplomatisk svar fra den kanten der! Selv om de har ett lite stikk om at MS dilter etter da, men det skulle egentlig bare mangle. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 her er hvertfalll hva sony sier om xbox 360 elite:http://news.teamxbox.com/xbox/13112/Sony-R...e-Announcement/ 8255275[/snapback] Må inrømme at det i det siste året har kommet utrolig mye drit ut av kjeften på Sony, men er faktisk tilbøyelig til å være enig med mye av det som blir sagt her... Men poenget mitt er at dersom MS hadde hatt to konsoller, én billig og én dyr, hadde de fortsatt vært bedre enn Sony, fordi de gir kunden et valg. Tåpelig er det også at MS kaller konsollen sin for "Elite" når den ikke engang inneholder skikkelig HD muligheter. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Siden de har stresset "vi gir forbrukerene ett valg" i lengre perioder nå så ville de tatt en skikkelig "sony" hvis de plutselig ombestemte seg her. 8255258[/snapback] I mine øyne vil det helt klart fortsatt være å gi kundene et valg dersom de hadde HDDVD innebygd: Vil man ha en billig low-end uten HD så kjøper man det, men vil man ha en litt dyrere high-end så kjøper man det. Hadde jo vært et suverent valg for kundene! Ingen ville heller blitt latt i stikken så lenge man fortsetter i god tid framover å gi ut spill på vanlig DVD. 8255282[/snapback] Enig med deg her på ett personlig plan.. Men vil ikke tro at alle 360-kunder ville sett slik på det. MS har vært altfor påståelige på denne fronten til at de kunne snudd trill rundt her så tidlig i 360 sin levetid. For min del er jeg veldig glad for at jeg slipper å betale for HD DVD, men det er mest fordi jeg regner med at jeg aldri kommer til å bruke en spillekonsoll til dette formålet uansett. Nok for meg at jeg "må" kjøpe min andre box nå Så dess billigere den er jo bedre. Men så blir det en eller annen luring som får en veldig fin bursdagsgave vil jeg tro Så alt er jo godt for noe. Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Pressemeldingen nevner ikke 65nm-brikker med et ord. Kan vi da ta det for gitt at slike ikke er implementert i det nye produktet? 8255064[/snapback] Her er svaret ditt: http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainm...ello-247635.php men det virker som de ikke legger inn ny prosessor eller støysvak DVD-spiller nei. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 (endret) Pressemeldingen nevner ikke 65nm-brikker med et ord. Kan vi da ta det for gitt at slike ikke er implementert i det nye produktet? 8255064[/snapback] Her er svaret ditt: http://gizmodo.com/gadgets/home-entertainm...ello-247635.php men det virker som de ikke legger inn ny prosessor eller støysvak DVD-spiller nei. 8255332[/snapback] Det der virker mer som en person som prøver å sikre seg mot klager... "Vi lover ingenting, så dere kan ikke klage i fremtiden bla bla bla" Støysvak dvd-spiller er som sagt allerede på markedet i nyere boxer.. Hvis det viser seg at MS er dumme nok til å putte gamle og støyende dvd-roms i Elite så blir jeg veldig overasket. Edit: Legg merke til at det er en markedsførings person fra MS som svarer her, og ikke en teknisk ansvarlig person... Endret 28. mars 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Current Xbox 360 owners can buy the new 120-gigabyte hard drive as a separate accessory for $179. Noe dyrt.. Kilde Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Current Xbox 360 owners can buy the new 120-gigabyte hard drive as a separate accessory for $179. Noe dyrt.. Kilde 8255454[/snapback] Jepp, det var ikke akkurat billig. Blir vel en norsk pris på 13-1400kr dette og det er alt for mye for 120gig etter min mening Lenke til kommentar
Diffidentia Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Dyrt? Tja, men ikke i forhold til 20gig disken. Og så må man ha i bakhodet at det er snakk om 2,5" HDDer, ikke de billigere 3,5" diskene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg