LucarioX Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Men de gjør ikke noe med selve Xboxen i seg selv? F.eks. forbedre kvaliteten (på "leseren"), støy og ting som virkelig betyr noe 8143785[/snapback] Et nytt og stillere dvd-drev er allerede på plass i de nyeste boksene i butikken. 8143807[/snapback] Men det hjelper da ikke noe på støyen? Det er jo viften som bråker. Nå er min box fra 2005 da så mulig de ikke bråker så mye nå lenger. Når de først skal oppgradere burde de lage den litt mindre og penere også synes nå jeg. Kanskje fikse litt på designet og lage sånn "sug inn CD skuff" som Wii og PS3 har. Å dette med HDMI, gir det mye bedre bilde på en HD TV? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Har sett nyeste Harry Potter trailer på 360 via komponent og PS3 med HDMI, ser ingen forskjell kanskje vist jeg stiller meg 2 cm foran tv? :!: Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Men det hjelper da ikke noe på støyen? Det er jo viften som bråker. Nå er min box fra 2005 da så mulig de ikke bråker så mye nå lenger. 8144304[/snapback] På min er det utvilsomt drevet som bråker. Når jeg spiller Arcade-spill, er lydnivået helt til å leve med. Men når jeg starter opp et vanlig spill på plate, ja da letter nesten hele boksen. (Men da skrur jeg jo ofte opp lyden på anlegget også, så det er ikke det aller største problemet. ) Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Men det hjelper da ikke noe på støyen? Det er jo viften som bråker. Lolzorz. Nei, det er DVD-drevet som bråker. Når de først skal oppgradere burde de lage den litt mindre og penere også synes nå jeg. Kanskje fikse litt på designet og lage sånn "sug inn CD skuff" som Wii og PS3 har. Mindre? For tidlig uansett spør du meg, den er liten nok uansett. Synes den er pen jeg Sug inn skuf komme rnok aldri. Å dette med HDMI, gir det mye bedre bilde på en HD TV? Litt bedre farger og lettere med mindre kabelrot. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 På min bråker det i menyene også. Altså er det viftene Den er lekker ja, synd den bare kommer i sort Sug inn skuf var mest et ønske tenkning, men det hadde jo vært stilig Da hørtes HDMI bra ut Blir bilde noe skarpere også da eller? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 På min bråker det i menyene også. Altså er det viftene Synd du har en gammel boks da Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg vil ha 120GB harddisk! Noen som vet hva prisen på den vil bli? Har tenkt litt på det, og tenker at 120GB vil koste ca 1000kr. og 20GBen blir satt ned til rundt 500kr ell no..., men det er bare meg som tenker. Noen som vet mer? 8143587[/snapback] Blir veldig glad hvis 120GB blir kostende 1000kr. Da vet jeg iallfall om en som skal ha seg det Lenke til kommentar
nero78 Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Men det hjelper da ikke noe på støyen? Det er jo viften som bråker. Lolzorz. Nei, det er DVD-drevet som bråker. Når de først skal oppgradere burde de lage den litt mindre og penere også synes nå jeg. Kanskje fikse litt på designet og lage sånn "sug inn CD skuff" som Wii og PS3 har. Mindre? For tidlig uansett spør du meg, den er liten nok uansett. Synes den er pen jeg Sug inn skuf komme rnok aldri. Å dette med HDMI, gir det mye bedre bilde på en HD TV? Litt bedre farger og lettere med mindre kabelrot. 8144413[/snapback] Hva som bråker er relativt. Noen syntes viftene bråker mest, noen syntes DVD drevet bråker mest, noen syntes reléne på flatskjermen bråker mest. Men skal man regne utfra dB så bråker DVD drevet mest når den setter i gang med full hastighet. Sug inn skuff heter slot in drev. hehe. Forskjellen på component og HDMI er at sistnevnte er digital. Noen sier ditt og datt, men ærlig så ville du aldri sett noe forskjell. Det som er kjekt er at det er én kabel med bilde og lyd. Ja vi vil ha mindre kabler baki der. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Ja riktig at HDMI overfører både lyd og bilde og at dette vil medføre mindre kabelrot. Dette er bare for de som kjører lyden via TV`en. For oss som liker godlyden via en forsterker med Dolby Digital blir det uansett å måtte koble til en optisk kabel mellom konsollen og forsterkeren. Merk, med mindre man har en forsteker med HDMI da blir det noe annet. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da må man ha en forsterker med 2 hdmi-kontakter? Tja, er det noe han/hunopplegg med hdmi, eller er de intetkjønn? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Da må man ha en forsterker med 2 hdmi-kontakter? Tja, er det noe han/hunopplegg med hdmi, eller er de intetkjønn? 8216911[/snapback] Forsterker med både inn og ut ja.. De fleste nye receivere(som koster litt) har det nå for tiden. Man putter kabelen fra PS3 inn i receiver og en annen kabel fra receiver til tv/projector. Kablene er vel helt like for begge deler. Og HDMI er vel han-plugger hvis jeg husker rett.. Men er lenge siden jeg tittet på hdmi-kabelen min nå så ta det med en klype salt. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Xbox 360 "Elite" i produksjon! EDIT: Confirmed by Mirosoft Endret 26. mars 2007 av Lakus Lenke til kommentar
killerboy85 Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Xbox 360 "Elite" i produksjon! EDIT: Confirmed by Mirosoft 8244557[/snapback] Digg den skal jeg ha! vet dere om de kommer til Norge? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Oioio. Godnyheter da! Blir bra med HDMI på Xboxen - endelig. Syns det er litt småteit at man må kjøpe sånn spesiell 'dings' for å koble til komponentkabler. Sort farge er også et must. Lenke til kommentar
vict0r Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Hmm... Hvis premium blir mye billigere etter dette er det en god mulighet til at jeg skaffer meg en slik en også Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Ville nok heller hatt min hvit, menmen, la gå. Jeg komemr ikke til å kjøpe den for HDMI'en eller fargen sin skyld (hvis jeg kjøper den) Hadde kjøpt den pga, lavere DVD drev og mindre varme + Harddisken. Men siden Premium kommer med HDMI også som det sto der i rundt Juni, så drøyer jeg heller til da og kjøper meg en hvit, stille HDMI-Box med stor å fin harddisk! Lenke til kommentar
Power-Z Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 hmm, kanskje når de dumper prisen på dagens core, før det blir standard med harddisk så kan man kjøpe en haug, for å spille Forza2 slik det er ment å spilles i 360graders synsfelt Riktig nok bare 3skjermer pluss liten til bakspeilet Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 (endret) Dagbladet skriver også om Elite http://www.dagbladet.no/kultur/2007/03/27/496228.html Edit: glemte link... Endret 27. mars 2007 av ReSSaA Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. mars 2007 Del Skrevet 27. mars 2007 Maskinen skal også være klar for bruk til Microsofts satsing på IPTV, og kan dermed brukes til å ta opp tv-programmer på den mer romslige harddisken.Nice! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg