MhFaen Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 hei. lurte på å kjøpe denne her: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=319853 er det noen som kan si meg om dette er en grei pris for en grei tv?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Forbanna skolenett.. dobbepost.. sorry.. Endret 13. mars 2007 av Complexity Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Vil bare si at du burde emne tittelen din pga tre-ords-regelen. og nei jeg leker ikke moderator, vil bare advare. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg ville heller ha satset på LCD, men det er så. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 etter min mening er det forholdsvis enkelt: skal du koble til pc: lcd skal du ikke koble til pc: plasma plasma har bedre bildekvalitet på feks sortnivå, men lcd knuser plasma når du skal ha pcbilde... musa Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 dagens lcd knuser stort sett plasma når kommer til generel skarphet også. Lenke til kommentar
Stone Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Det finnes bare et alternativ i mine øyne http://www.lydogbilde.no/index.php?cat=436...ri=&testid=2139 LCD klarer ihvertfall ikke vise sort på en fornuftig måte uansett $$$ Denne modellen blir tilbedt på www.avforum.no som du og kan sjekke opp. Panasonic kommer ut med en ny generasjon nå i april/mai sånn at denne modellen går da ned en god del i pris. Betalte(eller skal betale) 18000 lakser med veggfeste. Dyrt ja, men så har jeg hjemmekino som det duger. Kjører Media Center 2005 med fjernkontroll selvbygget og å se HD er en unik opplevelse med fotskammelen ikant med tv foten At 360` HDDVD er kombatibel med PC var et stort pluss og vil nok etterhvert gå til innkjøp av en sånn når mediene kommer i en overkommelig pris. Ikke hør på datafreaksa, heller avideotene Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg har også lyst til å kjøpe en av de "billig" tv'ene på komplett, enten en slik plasma, eller en 32" lcd skjerm. Men hadde vært morsomt om noen hadde kjøpt slik at jeg hadde noe å forholde meg til de svarene som står på komplett.no tar jeg ikke som seriøse.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå