iMono Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Noen som har noen kort å anbefale? Det viktigste er at det er Vista-kompatibelt. Vurderer kanskje et PCMCIA-kort; https://prisguiden.no/product.php?productId=22311 - Hvordan er hastigheten i forhold til USB2? - Hvordan er lydkvaliteten? - Hvordan er støtten i Vista? Leser nå at den ikke har god lyd ved musikkavspilling, så da er det uaktuelt for meg. Lydkvalitet ved musikkavspilling er svært viktig. Snuser derfor litt på Echo Indigo IO, som ikke er 5.1 men som har lydkvalitet. Det dumme er at det er litt dyrt for kun et stereolydkort. Endret 13. mars 2007 av iMono Lenke til kommentar
iMono Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Enda en bump her. Nå begynner det å haste. Ødelagte lyd-utgangen på PCen min og trenger sårt et eksternt lydkort. Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 (endret) Creative kommer med et X-fi lydkort om ikke så veldig lenge vil jeg tro. Utenom det fins det jo fra audigy serien, men om du tåler å vente, så ville absolutt jeg gjort det. Hardware hadde en sak om det for litt siden. Edit; mente såklart x-fi. http://www.hardware.no/nyheter/lyd/x-fi_og..._baerbare/37850 Endret 10. april 2007 av SvennAndre Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Da venter jeg på den altså. Så jo riktig så perfekt ut; http://www.hardware.no/nyheter/lyd/x-fi_og..._baerbare/37850 Passer den til en Inspiron 9300-modell? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Det lydkortet du har linket til i 1.post er ganske bra. En kompis av meg har det og kjører optisk mot forsterker. Knallbra lyd, null forstyrrelser og clean låt. Såklart, enkelte kan jo være uheldige, men da kan du jo klage. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 10. april 2007 Forfatter Del Skrevet 10. april 2007 Ja, og når oppgraderingen er like rundt hjørnet, så klarer jeg å vente. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 10. april 2007 Del Skrevet 10. april 2007 Tror jeg skal skaffe meg dette jeg og, til laptopen. Har X-fi extreme gamer til hoved pc-en, og det gir flott lyd. Siden du har det litt travelt, kan du jo sende mail til butikker og høre når de forventer at det kommer. Lenke til kommentar
jj_ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Har lest et sted at det ikke har kommet noen presseuttalelser fra creative angående x-fi enda, så det er mulig vi må vente litt på dette Jeg ser litt på TerraTec SoundSystem Aureon 5.1 USB MKII USB, Ekstern, ikke så gæærn pris heller, sikkert halvparten av hva x-fi kommer til å koste. Noen som vet om dette er et ok kort? Blir det noen forsinkelse i lyden eller går det fint med usb-tilkobling? Endret 22. april 2007 av jj_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå