kranto Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 er det noen som vet om en bra bærbar spill pc til under 14 000,- kr? Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 www.hw.no se litt gjennom på bærbare som har helst 7600 skjermkort. .1g ram, evt skal du ha mer ram kjøper du det utenom. Lenke til kommentar
Wooteman Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 hallo dere jeg liker godt å spille, men det har ikke vært så mye nå da lekser . for en stun siden kjøpte jeg meg ny srjem Acer 20 tomer W og et nytt lydandlegg som er delig SBS 580. men jeg hører at jeg må ha et nytt lydkort, og jeg prata litt med faren min og han bare du jo bare kjøpe alt nytt. og det vil jeg siden spill blir jo mye bedre når bedre grafikk . jeg greier å kjøre medival 2 på medium og det samme med BF 2, med jeg vi ha noe som kjører alt helt konge vis dere sjønner, jeg har jo penger så dette er det jeg har i pcen jeg kan huske å finne name på dem ASUS K8N-e Deluxe RADEON 9600XT edition 2500RAM faren min sier at jeg trenger bare å kjøpe mer ram, men jeg ikke helt sikker på pc må lære meg litt mer, og en jeg kjenner som er veldig fikk på pc. han tok kontroll over skolens pcer han sier at Redeon er dårlig, han sier at jeg skal holde meg una det. jeg har sett på nvidia geforce er den noe bra syns den er rå! http://www.nvidia.com/page/geforce_8800.html med kan dere ikke hjelpe meg litt kan dere sett om kansje en liste med det som er konge gamering pce, og jeg venter på svar på søknaden min for å få en ny bærbar siden jeg har dysleksi og da får jeg litt penger til å kjøpe en ny bærbar, den skal også bli gamering pc må legge litt penger er a hadde vært fint litt hjelp , ha en fin dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå