Lambada Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 (endret) Var ikke helt sikker hvor jeg skulle poste denne, men det omhandler jo samfunnet så... Så etter ett forum som var motsatt av gledesutbrudd men det var det ikke. Linker til saken. Dagbladet Tønsbergs Blad Hadde ikke brydd meg om det hadde vært noen andre utested i Tønsberg, men TigerTiger er faktisk det eneste utestedet jeg drar ut på om helgene. Er såpass stamgjest der at alle som jobber kjenner meg Som skrevet i Tønsbergsblad så er det fare for at fasaden faller sammen, og da er det snakk om år før eventuelt det kommer opp igjen. Noen andre som pleier å dra på TigerTiger? Kjipt for Pizzanini og som har brukt så mye penger og ressurser for å åpne nytt sted i samme bygning. EDIT: Bildet er ganske gammelt, etter slik jeg har hørt er tilstanden til bygningen betraktelig verre. Endret 13. mars 2007 av Lambada Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Ut ifra det jeg har lest så starta brannen på dansegulvet så trolig noe teknisk utstyr som har kortslutta. Ifølge røykdykkerne oppsto brannen på dansegulvet i annen etasje Svarte heller! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Oi. Dette var trist. Er selv fra Tønsberg og har konsumert store mengder alkohol der lenge før det ble Tiger Tiger og jeg ble Oslo-borger. Lenke til kommentar
Lambada Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Vurderer å rive umiddelbart Er kanskje like greit, vil jo være like dyrt å renovere bygget som å sette opp ett nytt tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå