kfe Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 http://pcutstyr.no/index.php?vareid=9830&P...69e004c3eb695eb Lenke til kommentar
viggo Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Overskriften sier: "Q-Tec Strømforsyning ATX 400W Dual Fan Strømforsyning for PIII/AMD/P4 CPUs" ...og bildet sier "Denne varen har ikke bilde" Lenke til kommentar
kingkong Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Typisk billig Kina-PSU. Jeg har et som jeg har åpnet og studert, og jeg er ikke direkte imponert over kvaliteten på komponenter og arbeid (kjøpte det for å bygge det om til vannkjøling). 400W som er spesifisert er ved det de kaller peak-belastning, dvs. ikke kontinuerlig belastning - noe som tyder på at det sammenlignet med mer anerkjente produsenter er overspesifisert. Har også et Chieftec 340W som er bedre spesifisert på belastning av hver enkeltspenning (dvs. 3.3v, 5v og 12v), men dårligere på total belastning (dette virker også mye bedre bygget). Q-tec PSU'et har ingen uavhengige godkjenninger av noe slag (Nemko, TUV, osv), kun det obligatoriske CE-merket. For 260 kr. er det et helt greit kjøp, du får neppe noe bedre (eller dårligere) for den prisen. Den ser bra ut, den har to transparente vifter (som langt i fra er lydløse), så hvis du er opptatt av utseende er det ikke det dårligste kjøpet du kan gjøre. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Quote: Den 2002-12-11 13:05, skrev kfe:http://pcutstyr.no/index.php?vareid=9830&P...69e004c3eb695eb Helt standard PSU tilsvarende psuer står i mange tusen OEM kabinetter. Så er du bare en vanlig pc bruker med middelmådig belastning på søtrmforbruket, så er det ett godt kjøp. Men skal du ha 4 hd, 2 cdrom, vifter, svært gfx + maskinen skal stå på i 24/7, sats på kvalitet. Jeg har en fotron psu til 700kr = kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå