Giftmedbarn Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Jeg har Netcom Totalforsikring Pluss og ble i går frastjålet min mobil på skolen. Dette var en nokia 6280. Er det noen som vet hvordan oppgjør gjøres i slike saker? Hvor mye kan jeg evt. regne med å få i erstatning? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hei! Du ringer 92400000 og forteller hva som er skjedd. De avgjør raskt om saken dekkes av forsikringen og sender deg evt en ny telefon i posten i løpet av et par dager. -snubbel Lenke til kommentar
Giftmedbarn Skrevet 14. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2007 Det er ikke mulig å få penger slik at man evt kan kjøpe en anne modell? Har vel ikke vært så veldig fornøyd med denne om jeg skal være helt ærlig... Hei! Du ringer 92400000 og forteller hva som er skjedd. De avgjør raskt om saken dekkes av forsikringen og sender deg evt en ny telefon i posten i løpet av et par dager. -snubbel 8142605[/snapback] Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 (endret) står ganske klart på netcom.no hva du får og hvordan du får det, blir tlf stjelt får du ny av tilsvarende model og må betale 300kr i egenandel, du kan og få nyere model og betale mellomlegget. ser det er kommet nye vilkår for forsikringa 1januar 07 https://netcom.no/nomenu/felles/dokumenter/...ar-01012007.pdf Endret 14. mars 2007 av <Iversen> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå