Superdan Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Norton er jo den verste når det gjelder å stjele CPU, vertfall i oppstart! Herregud, bruker 5 min ekstra på å starte opp pga Norton skal loade alt mulig rart. Men men, du føler deg sikker i etterkant da Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Tja, da kan man vel argumentere med at det er grunn til at de 24 andre har valgt Windows? Dette er da bare én av mange "success stories", og hvor står det at de andre bankene bruker Windows? Jeg er villig til å løpe naken nedover Karl Johan om så skulle være tilfelle. I bank/finansnæringen finner du nok en relativt høy andel unix-systemer. Ellers er det også mange gamle løsninger i sving, med Cobol-programmer, VMS osv. Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Tja, da kan man vel argumentere med at det er grunn til at de 24 andre har valgt Windows? Dette er da bare én av mange "success stories", og hvor står det at de andre bankene bruker Windows? Jeg er villig til å løpe naken nedover Karl Johan om så skulle være tilfelle. I bank/finansnæringen finner du nok en relativt høy andel unix-systemer. Ellers er det også mange gamle løsninger i sving, med Cobol-programmer, VMS osv. 8150021[/snapback] Jada, jada. Legg merke til " " ^^ Men jeg skal ta en ringerunde til de 25 største bankene. Hvor mange av de må ha mer enn 50% Windows-servere for at du løper i keiserens nye klær nedover Karl Johan? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå