MadRos Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 av et eller annet grunn har lærern på skolen begynt å sett avmerkninger for hver time vi ikke leverer samme prosjekt, er det lov? har aldri hørt om noe sånt på andre vgs skoler Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 skjønner ikke helt hva du mener her? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Ja,forstår ikke helt hva du spør etter men, Viss du lurer på om læreren har lov sette anmerkninger på deg for å ikke ha levert oppgave så kan hun nok det ja. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 jeg har liksom ikke levert en ting, i steden for å gi meg stryk gir hun meg avmerkninger helt til jeg leverer den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 13. mars 2007 Del Skrevet 13. mars 2007 Hun har nok lov til det ja. Hvorfor ikke bare levere inn så er problemt løst? Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 13. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2007 Er jo veldig flott å plutselig ha 5 nye anmerkninger som du aldri har sett før ja, uten at du har fått høre om det.. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Er det ikke bedre å ha fem anmerkninger og sjansen til å få levert og muligens få en god karakter, i steden for å bare få stryk? Og detta passa vel egentlig bedre under Jobb og Utdanning. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Denne tråden har blitt flyttet til riktig kategori. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 15. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2007 så du mener heller få nedsatt enn strykk, ja du har nok rett og pluss at jeg fikk vite at lærern begynte å sett avmerkinger etter at jeg hadde fått 5 stykker Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 15. mars 2007 Del Skrevet 15. mars 2007 Trådstarter har ikke endret emnetittelen. Tråd stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg