Zippio Skrevet 14. mars 2007 Del Skrevet 14. mars 2007 Hajime no ippo mangaen er bedre en animen, les den fort! Har lest fairy Tail og hellsing men har ikke sett på planetes, er den noe bra? Noen andre kjente er vel kanskje Inuyasha (over 50 volumes, tar mye plass :<) Ryuuroden er også en bra serie som burde leses og. Hmm, tror vi må lage en manga anbefallings tråd, selv om det kommer til å være mange serier som også er anbefallt i anime tråden Lenke til kommentar
_vincent_ Skrevet 19. mars 2007 Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) dette her er vel faktisk en av di få mangaene som funker på norsk...' er ihvertfall en digg manga. skal nok følge med på denne framover ja. digger tegnestilen i denn mangaen Endret 19. mars 2007 av _vincent_ Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 19. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2007 (endret) Jah, det hadde jeg helt glemt. BLADE funker veldig bra på norsk. Faktisk bedre enn Love Hina, eller One Piece. Storyen er selvfølelig like god på norsk veldig spennende. Ble ikke så veldig utdypende gjennomføring av norske BLADE, men poenget er at det ikke er noe å utsette på. Alle mangaelskere burde kjøpe bøkene. Er men virkelig tilhenger av litteraturen så må man ha noe å ta i (jo mere jo bedre). Endret 19. mars 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Instict Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Gode mangaer som er anderledes enn animen er Hunter x Hunter, Hajime no Ippo ( er nesten dobbel så stor som dragonball :O), Shaman King, Elfen Lied og Berserk. Tror Gantz er det og, men der har jeg ikke sett animen. mindre kjente bra mangaer er 666 satan, Death Note og D.Gray-Man. Tsubasa Reservoir Chronicles er også bra Og du har selvfølgelig de vanlige store (One Piece, Naruto, Bleach) og et par eldre som er ferdig ( Ranma 1/2 og Dragonball). Tror det må være de fleste Mangaene jeg har lest. Blue Dragon og My Balls og da, men de er ganske nystartede. har du lest alle de seriene blir jeg imponert ^^ 8155153[/snapback] Litt offtopic. Hvor langt er hxh mangaen i forhold til animen? har fått intrykk av at animen stopper der mangaen stopper. Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Litt offtopic.Hvor langt er hxh mangaen i forhold til animen? har fått intrykk av at animen stopper der mangaen stopper. 8192777[/snapback] Er nok endel lengre, kan ikke si så mye uten å gi spoilere men det har gått en god stund siden der animen slutta. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Blade var en kul serie! Litt uoversiktlige bilder til tider men en virkelig tøff manga Likte historien og plottet veldig bra... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Er det kommet nytt volum i disse dager kanskje? Har ikkje fått anledning til å stikke innom narvesen enda. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Du må nok smøre deg med tålmodighet om du skal lese Blade på norsk - neste bok kommer ikke før 30. april :'| Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Eeeeeh! Bah,tenke siden relanseringen fant sted rundt starten av forrige mnd....at neste bok kom i disse dager. Jaja,er godt de første 8 vol. av Negima kommer i kassa snart,samt vol.5 av School Rumble Så nærmer det seg jo Love Hina også Eg overlever! Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. april 2007 Forfatter Del Skrevet 5. april 2007 Åh neida, de ga jo ut 2 bøker samtidig; da bare må de la oss vente 2 måneder også ... Gah, Mahou Sensei Negima i fysisk form!? Jeg misunner deg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2007 Del Skrevet 5. april 2007 Ja eg fallt for anbefalingen av den serien, elsker jo stilen til godeste Akamatsu,så dette kommer eg nok til å like Bestile fra justmanga,men fy for trege de er Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Noen som har fått kjøpt Vol.3 enda? Har ikkje fått muligheten til å skaffe den enda desverre. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Selvfølgelig har jeg skaffet 3'ern For leeenge siden - 4 dager :!: Endret 4. mai 2007 av Motoko Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 (endret) Er faen ikkje lett å få fatt på noe sålenge man er låst fast på jobben Er denne bra da? Endret 4. mai 2007 av Mala Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 Vet ikke :!: Skal lese alt først når jeg er på kjedelig sydenferie i sommer, og er foruten PC. Lenke til kommentar
Amento Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Kjøpte bok nr. 3 for noen dager siden ja Huff så lenge det er til bok nr. 4 kommer... :S Lenke til kommentar
Inisen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Denne serien er ikke ny. Har den første boken på norsk. Kjøpte den for mange år siden på en vanlig matbutikk. Bok nr.2 kom aldri, men det ser ut som de skal fortsette serien nå <3. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Denne serien er ikke ny. Har den første boken på norsk. Kjøpte den for mange år siden på en vanlig matbutikk. Bok nr.2 kom aldri, men det ser ut som de skal fortsette serien nå <3. 8544820[/snapback] Skrev det samme på første siden Så folk var klar over det allerede der, tittelen er nok missvisende pr. i dag ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå