Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hajime no ippo mangaen er bedre en animen, les den fort!

Har lest fairy Tail og hellsing men har ikke sett på planetes, er den noe bra?

Noen andre kjente er vel kanskje Inuyasha (over 50 volumes, tar mye plass :<)

Ryuuroden er også en bra serie som burde leses og.

Hmm, tror vi må lage en manga anbefallings tråd, selv om det kommer til å være mange serier som også er anbefallt i anime tråden :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jah, det hadde jeg helt glemt. BLADE funker veldig bra på norsk. Faktisk bedre enn Love Hina, eller One Piece. Storyen er selvfølelig like god på norsk :p veldig spennende.

Ble ikke så veldig utdypende gjennomføring av norske BLADE, men poenget er at det ikke er noe å utsette på. Alle mangaelskere burde kjøpe bøkene. Er men virkelig tilhenger av litteraturen så må man ha noe å ta i (jo mere jo bedre).

Endret av Motoko
Lenke til kommentar
Gode mangaer som er anderledes enn animen er Hunter x Hunter, Hajime no Ippo ( er nesten dobbel så stor som dragonball :O), Shaman King, Elfen Lied og Berserk. Tror Gantz er det og, men der har jeg ikke sett animen. mindre kjente bra mangaer er 666 satan, Death Note og D.Gray-Man. Tsubasa Reservoir Chronicles er også bra :) Og du har selvfølgelig de vanlige store (One Piece, Naruto, Bleach) og et par eldre som er ferdig ( Ranma 1/2 og Dragonball). Tror det må være de fleste Mangaene jeg har lest. Blue Dragon og My Balls og da, men de er ganske nystartede.

har du lest alle de seriene blir jeg imponert ^^

8155153[/snapback]

Litt offtopic.

Hvor langt er hxh mangaen i forhold til animen?

har fått intrykk av at animen stopper der mangaen stopper.

Lenke til kommentar
Litt offtopic.

Hvor langt er hxh mangaen i forhold til animen?

har fått intrykk av at animen stopper der mangaen stopper.

8192777[/snapback]

Er nok endel lengre, kan ikke si så mye uten å gi spoilere men det har gått en god stund siden der animen slutta.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Eeeeeh!

Bah,tenke siden relanseringen fant sted rundt starten av forrige mnd....at neste bok kom i disse dager. Jaja,er godt de første 8 vol. av Negima kommer i kassa snart,samt vol.5 av School Rumble :D Så nærmer det seg jo Love Hina også

Eg overlever!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Denne serien er ikke ny. Har den første boken på norsk. Kjøpte den for mange år siden på en vanlig matbutikk. Bok nr.2 kom aldri, men det ser ut som de skal fortsette serien nå <3.

8544820[/snapback]

Skrev det samme på første siden :) Så folk var klar over det allerede der, tittelen er nok missvisende pr. i dag ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...